2012年6月12日 星期二

Recenzja: KKcenterHK Stamping Image Stamp Template Plate SPPMB118 by amore-cosmetici


Brand New With Original Retail Packing Box  
100% Authentic  
Diameter : 5.6cm  
Metal templates nail art designs, perfect for DIY.
Gdzie kupić?: [klik]
Cena: 5.05$
Moja opinia:
Jakiś czas temu w końcu zdecydowałam się kupić zestaw do stempelków Essence, a sama zabawa owym przyborem bardzo mi się spodobała. Co prawda jest z tym mnóstwo roboty i paćkania, ale warto poświęcić więcej czasu dla efektu końcowego. Kiedy KKcenterHQ zaproponowało mi wybranie dowolnej płytki ogromnie się ucieszyłam, a jeszcze bardziej kiedy zobaczyłam tą z japońskimi (lub chińskimi) wzorkami i zodiakiem. Totalnie mnie zaćmiła swym urokiem :) Przyszła do mnie w piątek, a dziś znalazłam trochę czasu, aby jej użyć. Po pierwsze - przed zastosowaniem należy zdjąć folię zabezpieczającą, której na początku w ogóle nie zauważyłam :p. Rowki są odpowiedniej głębokości, wszystko się pięknie odbija (akurat użyłam lakieru przeznaczonego do stemplowania - Essence stampy polish). Ogólnie nie mam do niej zastrzeżeń oraz sądzę, że będzie przeze mnie często używana, ponieważ wzorki urozmaicają mani i przykuwają uwagę innych. No i te piękne azjatyckie wzorki, które uwielbiam!
PS
Wybaczcie za paskudne skórki…
  
Dziękuję firmie KKcenterHK www.kkcenterhk.com za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.




Thank you, amore-cosmetici
Check out  amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2012/06/recenzja-kcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言