2012年7月4日 星期三

Frozen eye jelly color + manicure by theagnes87


Hej Kochani,
Czy u was tż jst taka spiekota?
Normalnie nie da się wytrzymać.
Dziś chciałam wam przedstawić fajny gadżet do makijażu jakim jest żelowo-galaretkowy (tak bym go nazwała) cień do powiek, ktory jest idealny na letnie, wieczorne imprezy.
Tak on się prezentuje Love Alpha eye color frozen z KKcenterhk:
Ja mam w kolorze zimnym różowym. Pudełeczko jest bardzo eleganckie. Inne kolorki możecie znleść TU.
Cień jest typowo brokatowy, ale brokat, czy jak kto woli glitter nie osypuje się i nie spada nam na dolną powiekę, a to za sprawą konsystencji, która ma formę galaretki, dzięki czemu cień ardzo dobrze trzyma się na powiece.
 Jest to typowo cień na imprezy letnie, bądź też na karnawałowo-sylwestrowe. Mi kolor bardzo przypadł do gustu.
Przepraszam za niezbyt wyrażne zdjęcia ale u mnie ciężko było ze światłem. Jak widać cień bardzo ładnie się mieni i daje ładny efekt jakby mokrych powiek.

Kolejny temat to mój ulubiony frech na letnie dni.
Czyli żarówiasta czerwień - róż i dużo brokatu:
A i jszcze jedno, niedługo ogłoszę ROZDANIE, dlatego zachęcam do czytania :)
POZDRAWIAM

Thank you, theagnes87

Check out theagnes87 blog

http://theagnes87.blogspot.hk/2012/07/frozen-eye-jelly-color-manicure.html

沒有留言:

張貼留言