2012年7月4日 星期三

Ihana kesäinen bile-hile glitter by lepikossakuhisee

 Vaikkakaan en itse ole nyt käyneyt bilettämässä, niin voisin ihan hyvin tälläiset kynnet lakatajoihinkin illan rientoihin :)
Kyseessä on siis KKCenterHk:lta testaukseen saamani Best Sence Small Silver Dot & Heart Shaped Glitter.
Mulla itselläni on nyt lakat puhtaan kynnen päällä, eli ei mitään värillistä lakkaa alla. Lisäämällä vaikka jonkun tumman lakan alle saa ihan erin näköiset kynnet aikaiseksi. Itse tahdoin vaaleat tällä kertaa :)
Eli kerroksia on kolme ja päällä Seche Vite nopeuttamassa kuivumista. Lopputulos on aika huima! Katsokaa itse, kuvia oon taas näpsinyt eri valaistuksissa jotta saatte paremman käsityksen miltä nämä näyttävät luonnossa ja siltikään kuvat eivät sitä millään niin hienona näyttämään kun ne ovat nyt kynsillä!












Tuossa kävin tutustumassa vihdoin oikein ajan kanssa KKCenterHK:n valikoimiin ja erittäin todennäköisesti laitan tässä lähitulevaisuudessa sinne tilausta. Siellähän on paljon myös tuttuja merkkejä myynnissä kuten mm. China Glaze, OPI, Essie ja Orly + hurjan paljon muita... Kannattaa käydä katsomassa! Seuraavaksi mun pitääkin ottaa noista postikuluista selvää, mutta kummasti tuo mun hankinta lista on saanut aika melkoisen pituuden jo :D

Niin joo mä lisäsin ton äänestys linkin tonne sivu palkiin, sieltä siis pääsee myös nyt äänestämään... Mun kynnethän ovat numerolla 6. Aikaa on äänestää 9.7.2012 asti.
Aamuisen katsauksen mukaan olin neljännellä sijalla... teidän suosiollisella avustuksella voisin ehkä päästä kolmanneksi, mutta siihen tosiaan tarvitsen niitä ääniä :)

Ilta-Sanomien voittakin julkaistiin tänään. Ostin jopa lehden ja täytyy kyllä myöntää että olin tosi pettynyt juttuun. Lehdessä ei edes olleet voittaja kynnet isoimmassa kuvassa! Muutenkin juttu oli aika tynkä, musta kynnet olisivat ansainneet huomattavasti enemmään juttu tilaa, olihan kisaan kuitenkin tullut yli 500 kuvaa, joten varmasti siellä olisi ollut muitakin julkaisemisen arvosia kynsiä. Ja tällä en nyt siis tarkoita omiani vaan muutamia tosi älyttömän hienoja kynsiä joita siellä oli mukana!

Njooh... mitäs muuta? Olin aamusta kävellen kaupoissa kiertelemässä (kerrankin :D), sain lenkin samalla ja puhelimeen uuden akun, printteriin postista uudet mustekasetit, itselleni vihdoin ja viimein mustat feikki croksit ja pari pulloa mun luotto kynsilakan poistoainetta. Yhden lakan ostin, mutta sepä ei tulekkaan minulle vaan Heinäkuun tytölle :) Paketti lähtee maanantaina postiin :)

Mutta nyt tää typy lähtee tekemään lettu taikinaa :) Lupasin pojille tänään jälkiruuaksi lettuja era kermavaahdon ja mansikkahillon, ehkäpä mäkin syön yhden!

Thank you, lepikossakuhisee

Check out lepikossakuhisee blog

http://lepikossakuhisee.blogspot.fi/2012/06/ihana-kesainen-bile-hile-glitter.html

沒有留言:

張貼留言