2012年7月4日 星期三

Review: Gene False KKCenterHK by oanna-w


Hei girls!
Acum câteva luni v-am arătat genele false primite de la KKCenterHK (aici) . Aceştia au fost foarte drăguţi şi spre bucuria mea , mi-au propus să aleg încă un model . A fost greu să mă decid , m-am uitat la multe poze şi până la urmă m-am hotărât la acestea :
 Numele modelului este Glamour Big Eye False Eyelashes şi se găsesc aici la preţul de 14.90$ . Preţul este foarte bun , în jur de 1,49$ - o pereche de gene, foarte convenabil nu? 
Genele mi se par potrivite unui look de petrecere datorită firelor dese care scot în evidenţă machiajul ochilor . Sunt din păr natural natural 100% . Pot fi refolosite de multe ori , depinde de cât de bine aveţi grijă de ele . Trebuie să le curătaţi după fiecare folosire şi să îndepărtaţi lipiciul cu grijă . Pentru curăţarea lor , eu folosesc demachiant bifazic de la Farmec .
Cum le folosesc?
După ce pun un strat subţire de adeziv, aştept 30 de secunde şi le aplic la baza genelor naturale cu ajutorul degetelor . Pentru fetele începătoare  , penseta vă poate fi de ajutor . Pe mine sincer , mai mult mă încurcă :) Se dau jos foarte uşor , trebuie să aplicaţi demachiant pe o dischetă şi să presaţi uşor peste gene . 
  Le-am folosit aici :
Până pe 31 ianuarie 2013  aveţi 10% reducere la cumpărături de pe site folosind codul "oanna-w". Genele pot fi achiziţionate de aici . Ce părere aveţi despre ele? Le-aţi purta?
Vă pup,
Oanna
**!


Thank you, oanna-w

Check out oanna-w blog

http://oanna-w.blogspot.ro/2012/06/review-gene-false-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言