2012年7月10日 星期二

MEGAŚNA płytka do stempelkowania by theagnes87

 Witajcie,
Ufff ale skwar.
Roztapiam się normalnie. U was też tak upalnie? myślałam że może zacznie dzis padać ale nic z tego, nadal grzeje....
Dziś mam wam do prezentacji MEGA wielką płytkę do wzorków metodą stempelkową od KKcenterhk.
Zobaczcie sami:


Płytkę można dostać TU.
Posiada ona niesamowicie dużo wzorków. Ztem to jest moje królestwo, od razu jak ją zobaczyłam to się aż uśmiechnęlam.
Niestety nie wypróbowalam jeszcze wszystkich wzorów, ale pokaże wam niektóre z nich:
jest to skosny wzorek, tutaj troche niefortunnie dobrałam lakier podkładowy...o jest za jasny, ale myślę, że conieco widać.


Ten wzorek chyba najbardziej przypadł mi do gustu :) jest to taka sieć pajęcza :)
I taki troche ala aztecki wzór :)
Musze kupić jakieś fajne lakiery kolorowe do metody stempelkowej, może macie jakieś swoje sprawdzone i możeci mi polecić?
POZDRAWIAM
Thank you, theagnes87

Check out theagnes87 blog

http://theagnes87.blogspot.hk/2012/07/megasna-pytka-do-stempelkowania.html

沒有留言:

張貼留言