2012年7月27日 星期五

Współpraca z KKcenterHK / Cooperation with KKcenterHK by impresjeiekspresje


Witam,
pisałam Wam już na facebooku, że niedawno nawiązałam współpracę ze sklepem kkcenterhk.com, który ma w swojej ofercie mnóstwo różności między innymi do makijażu i zdobienia paznokci. Otrzymałam propozycję przetestowania czegoś do zdobienia i choć nie mam w tym wielkiego doświadczenia (mniej więcej zerowe), to jest to niezła okazja, żeby spróbować czegoś nowego, więc wybrałam takie oto glittery ;)
Dla zainteresowanych na dole podpisałam oba, wraz z wielkością "błyskotek", ich numerem, oraz linkiem do sklepu ;>


 Z lampą:

Duże, fioletowe sześciany, rozmiar 3 mm, numer przedmiotu LB800, więcej info TUTAJ

  Różowo-beżowe itd. sześciokąty o rozmarze 1 mm z drobinkami 0.2 mm, numer przedmiotu LB911, więcej info TUTAJ


Mam zamiar spróbować też użyć ich w makijażu, zobaczymy co z tego wyjdzie. 
Póki co, siedzę i się w nie wgapiam, bo tak pięknie się mienią! Pomyślę nad manicurem i pokażę Wam go niedługo ;)
Lubicie takie ozdoby, używacie? Może jakieś porady? ;)



Thank you, impresjeiekspresje

Check out impresjeiekspresje blog

http://impresjeiekspresje.blogspot.hk/2012/07/wspopraca-z-kkcenterhk-cooperation-with.html

沒有留言:

張貼留言