2012年8月7日 星期二

Były sobie dwa Michały, jeden duży, drugi mały by kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady


Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam przedstawić dwie blaszki do stempelków KKCenterHK, jedną większą Kand-CK-02, a drugą mniejszą SPPMB32



Duża blaszka zawiera, aż 42 wzorki o rozmiarze 95mm x 14mm. Powiem szczerze, że tak małe wzorki nadają się jedynie na bardzo krótko obcięte paznokcie lub na same końcówki dłuższych paznokci. Niestety na tej blaszce bardzo się zawiodłam. Wzorki wydają się być bardzo płytko wycięte, przez co przy zbieraniu lakieru szpatułką, we wzorkach tego lakieru pozostaje na prawdę bardzo mało, przez co nie ma za bardzo co odbijać na paznokciach. Nie jest tak z każdym wzorkiem. Zdarzył się jeden czy dwa które w miarę wyszły, ale zdecydowałam się wam pokazać, jak wychodzą wzorki na kartce, nie na paznokciach, bo gdy tylko próbowałam odbić je na swoich paznokciach, efekt był tak zły, że od razu zmywałam wzorek :(



Wybaczcie za takie mazy na blaszce. Jest tuż po czyszczeniu zmywaczem :P




________________________________________________________________________



Mniejsza blaszka jest dla mnie o wiele lepsza, z chęcią z niej korzystam, wzorki bardzo ładnie wychodzą na paznokciach. Pewnie pamiętacie moje kocie pazurki z użyciem tej blaszki :) Jeżeli nie, to przypominam :)




Śmieszne postacie odbiłam za to na moich Skittels' owych paznokciach.




Wraz z mniejszą blaszką dostałam też resztę potrzebnych przyborów do stemplowania.
Jest to szpatułka do usuwania reszty lakieru i "gumka" do odciskania wzorku. Szpatułkę bardzo łatwo wyczyścić z zaschniętego lakieru dzięki możliwości rozebrania jej na części. Sama gumka również bardzo łatwo czyści się z lakieru. Wystarczy po prostu zetrzeć go palcem.






Tutaj możecie zobaczyć jak wzorki się prezentują (wszystkie zdjęcia można powiększyć klikając na nie) :




Widocznie widać, że wzorki z mniejszej blaszki, lepiej wyglądają. Nie wiem od czego to zależy, może po prostu przy takiej ilości wzorków jak 42 nie chciało się robić głębszych wzorków :D Może zależy to też od lakieru? Ja robiłam te wzorki za pomocą bardzo rzadkiego, czarnego lakieru. No nic... jeżeli miałabym polecać, to poleciłabym Wam kupić mniejsze blaszki, z mniejszą ilością wzorków, ale za to takie aby wzorki ładnie wychodziły :))


Zaznaczam, że fakt otrzymania produktów do recenzji, nie wpływa na moją recenzję (broń Boże!)


Co sądzicie o blaszkach? Zainteresowała Was któraś? :D



Thank you, kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady

Check out kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady blog

http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.hk/2012/07/byy-sobie-dwa-michay-jeden-duzy-drugi.html

沒有留言:

張貼留言