2012年8月2日 星期四

Stempelkowe wzorki od KKCenterHK :) by gosia-makeup

 Hej jak wiecie jakiś czas temu otrzymałam płytkę i stempelek oraz naklejki z motywem zwierzecym od KKCenterHK :)
Wiecie że nie do końca zajmuje się zdobieniem paznokci wobec tego fotografie są takie przeciętne, jednak to nie o foto chodzi tylko o prezentacje wzorku z płytki :)
A więc zaczynam :)

Powyżej płytka z której wyszły tak piękne wzorki :)

Nie miałam lakierów do stempelków i robiłam je zwykłymi lakierami, więc pewnie dlatego nie mogłam ładnie odbić wzoru :)
Ale z lekkim przymrużeniem okaz potraktujcie te fotki  jednak zaznaczam, zarówno płytka jak i stempelek jest bardzo solidna i estetyczna jak i łatwa w użytkowaniu :)
Wzorek nr.1
Wzorek nr.2
Wzorek nr.3
Wzorek nr.4
Wzorek nr.5
Wzorek nr.6
Wzorek nr.7
Moje zdanie na temat tych stempelków jest bardzo optymistyczne, ponieważ jeżeli ktoś ma długie, piękne paznokcie to może takie piękne kompozycje zrobić z tych stempelków że naprawdę dobra manicurzystka wtedy może pozazdrościć.
Płytka sama w sobie jest bardzo solidna i estetyczne, nie uszkadza się podczas ściągania lakieru ze żłobienia, nie wygina się jak również nie przesuwa się podczas odbijania wzorku.

Ogólnie przedmiot to stylizacji paznokci oceniam na 6+ :)
Polecam serdecznie :)

A teraz naklejeczki z motywem zwierzęcym:
Bardzo fajne naklejki które sama wybrałam z szerokiego asortymentu KKCenterHK
Bardzo dobrej jakości, solidnie wykonane, jest ich dużo na folijce, i czego nie widac na zdjęciu - posiadają na tej czarnej otoczce centki  - fajne opalizujące drobinki - naprawdę bardzo mi się podobają :)
oczywiście można nimi wykonać niesamowite zdobienia na paznokciach, jednak jestem zdania że trzeba je mieć dłuższe- ja jako młoda gospodyni domowa, która musi robić w domu wszystko - niestety nie jestem w stanie zapuścić długich i pięknych pazurków, i dlatego efekt jest jaki jest :)

Serdecznie zapraszam na zakupy do sklepu KKCenterHK, bo jak same wiecie maja bardzo fajny asortyment i każda z Was znajdzie u nich coś w swoim guście i w swoich upodobaniach :)

Jeżeli wpiszecie kod rabatowy podany w pasku bocznym, uzyskacie dodatkowo 10% rabatu na całe zakupy :)

Polecam serdecznie :)




Thank you, gosia-makeup

Check out gosia-makeup blog

http://gosia-makeup.blogspot.hk/2012/08/stempelkowe-wzorki-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言