2012年8月7日 星期二

treski, peruki, sztuczne włosy...by theagnes87

Hej kochane,
Przed chwilą wróciłam znad wody. Było tak ciepło, że trzeba było sie wybrać gdzieś nad wodę.
Zatem dzień zaliczam do udanych :)
Dziś przychodze do was z produktami dla osób, które borykają się z cienkimi włosami jak ja.
Ja już jakis czas temu kupiłam sobie prawdziwe włosy clip in i dopinam je nieraz i jestem z nich niesamowicie zadowolona. Jest to świetna alternatywa dla osób, które maja swoje włosy bardzo cienkie.
Jakiś czas temu dostałam od sklepu KKcenterhk treske na włosy i doczepkę na skalp głowy:

Jest to treska na kucyka, imitująca loki, możecie ja znleżć TU.
Oraz taki tupecik :)
Tupecik najlepiej sie nadaje dla osób, które mają poważny problem z łysieniem, ale mają część swoich włosów, ponieważ trzyma się on na takie klipsy:
Coś słabo na tym zdjęciu widać, ale są to 3 takie klipsy jak do metody clip in. Lepiej widać to na zdięciu TU
Ten tupecik, zdecydowanie nie jest dla mnie...:)
Ale za to z treski jestem mega zadowolona, tutaj parę zdjęć, z dopinką w roli głównej :)
Jak widzicie, wcale nie odznacza się ona zbytnio od moich włosów, zatem z powodzeniem mogę ją zakładać nawet w dzień. Zastanawiam się nad jakąś fryzurą na wesele właśnie z tą treską...
Więcej takich dopinek możecie zobaczyć na stronie KKcenterhk.

Thank you, theagnes87

Check out theagnes87 blog

http://theagnes87.blogspot.hk/2012/08/treski-pruki-sztuczne-wosy.html

沒有留言:

張貼留言