2012年9月7日 星期五

Recenzja: KKCenterHK sztuczne rzęsy ES model A66 by amore-cosmetici








PRZED / PO
Dostępność: kkcenterhk.com [ES A66]
Cena: $10.65
Moja opinia:
Na zdjęciach na pewno zauważyłyście brak precyzji w przyklejeniu rzęs. Spowodowane jest to moim brakiem doświadczenia z tego typu rzeczami. Mianowicie bawiłam się z tym dopiero po raz drugi. Poza tym myślę, że o niebo lepiej by wyszło jakbym posiadała dobry klej, a miałam do dyspozycji tylko ten z rzęs Essence, który w ogóle nie łapał mi na wewnętrznych kącikach, dlatego tak paskudnie odstają :/ Ale przejdźmy do produktu od KKCenterHK. Mimo sporych niedociągnięć przyklejały mi się dość łatwo, szybko i bezproblemowo. Są miękkie, elastyczne, dopasowują się do kształtu powieki oraz w ogóle ich nie czuć (nie kłują i nie podrażniają). Na mnie prezentują się chyba w miarę naturalnie, ale wszystko zależy od budowy i wielkości oka. Pasek, na którym są przymocowane rzęsy jest przezroczysty i widoczny na powiece, więc może to trochę drażnić. Poniekąd wadą na pewno jest to, że do opakowania nie ma dołączonego kleju, choć pewnie większość z was i tak użyłaby swojego ulubionego. Ogromnym plusem może być ilość modeli, który jest naprawdę pokaźny. Rzęsy można aplikować wielokrotnie, bo po ściągnięciu były w stanie nienaruszonym.
Podsumowując: Według mnie są dobre, choć zaznaczam, że jestem amatorem w kwestii sztucznych rzęs. Jednakże nie zmienia to faktu, iż naprawdę wygodnie mi się je nosiło.
 
Dziękuję firmie KKcenterHK http://www.kkcenterhk.com za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.





Thank you, amore-cosmetici
Check out  amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2012/08/recenzja-kkcenterhk-sztuczne-rzesy-es.html

沒有留言:

張貼留言