2012年9月7日 星期五

Recenzja lakieru Ebalay 005 ( A09 ) by kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady



 Lakier dostałam ze sklepu KKCenterHk. Znajdziecie go pod tym linkiem EBALAY-A09. Lakier dostałam do przetestowania, ale to nie wpływa na moją opinię. 

Cena lakieru to USD$7.24. Za taką cenę dostajemy 15 ml lakieru. 


Nie ma się co rozpisywać, więc może przedstawię wam go w punktach :)

Najpierw plusy:

- duże, solidne opakowanie
- pięknie migoczący kolor z duochromowym wykończeniem
- szybko schnie
- ładnie komponuje się z ciemnymi lakierami, jako top
- wygodny pędzelek. Jest on troszkę dłuższy niż pędzelki Safari, posiada więcej włosków niż Safari, ale pędzelek jest spłaszczony
- przyjemna konsystencja
- nie bąbelkuje
- plusem/minusem może być pojemność. Zależy czy ktoś lubi większe czy mniejsze pojemności lakierów do paznokci.


Minusy:
- dla mnie minusem jest cena, choć przy takiej pojemności mogę wybaczyć
- brzydko pachnie, ale zapach nie utrzymuje się na paznokciach 
- po 3-4 dniach noszenia lakier odchodzi mi powoli płatami. Wolałabym ścierające się końcówki :)
- nakładając go solo, musielibyśmy nałożyć 4-5 warstw do uzyskania zadowalającego (według mnie) efektu. Więc używając go solo, będzie on mało wydajny.

Według mnie najładniej prezentuje się na czarnym lakierze jako top. Sami zobaczcie.


Położyłam go też jako top na lakier Hean 611 Colour Obsession





A tak prezentuje się w biżuterii, którą wykonałam :) Można ten naszyjnik kupić :) Szczegóły w zakładce sprzedam :)



Co sądzicie o tym lakierze? Jesteście ciekawe jakby sprawował się w waszych rękach? :P Dajcie znać :)

Ps. Po prawej stronie bloga widnieje zielony banner kkcenterhk pod nim znajdziecie informacje na temat  kodu zniżkowego do tego właśnie sklepu :)



Thank you, kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady
Check out  kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady blog
http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.hk/2012/08/recenzja-lakieru-ebalay-005-a09.html

沒有留言:

張貼留言