2012年9月7日 星期五

Stamped Nails by glossylala


 Mi-am dorit tare mult sa incerc si eu acest gen de manichiura cu stampiluta. Si pentru ca produsele de la Konad mi s-au parut cam scumpe, KKCenterhk mi-a trimis acest set si m-a salvat. Mi se pare o solutie tare economica cu acelasi efect.

I wanted very much to try this kind of stamped manicure. And because the products from Konad are kinda expensive, KKCenterhk sent me this set and saved me. I believe it is a very economical solution with the same effect.
Acesta este setul pentru stamp manicure impreuna cu placuta pe care mi-am ales-o. Mi-a placut aceasta mai ales pentru modelul cu floricele care seamana foarte mult cu cel din logo-ul Glossy Lala:)
This is the set for the stamp manicure together with the plate I chose. I liked this plate mostly for the flowers which look the same as the ones from Glossy Lala`s logo:)
Si acum ce-am reusit sa realizez cu aceste minunatii. Este usor de folosit, rapid si de efect, doar ca eu am intampinat ceva probleme, primul model nu a iesit perfect, iar al doilea model incercat de mine este ceva mai bine, dar nu grozav. Data viitoare vor fi mai ok, oricum pe viitor vreau sa-mi achizitionez si alte modele de placute si am sa revin cu mai multe combinatii. 
And now let me show you what I did with those beauties. It is easy to be used, fast and chic, only that I had some problems with it, the first model is far away of perfect and the second one I tried is a little better, but still not so great. Next time my nails will be much better cause I`ll practice more and I want in the future to buy other plates to be able to make more combinations.
Daca iti place si tie setul il poti gasi AICI la pretul de 4,50 $ iar placuta AICI la pretul de 5,05$.
Daca doresti alte modele de placute, gasesti AICI pe alese.
If you like also this set you can find it HERE at the price of 4,50 $ and the plate HERE at the price of 5,05$.
If you want more stamped plates, you can find HERE.
Aici ai un cupon de reducere de 10% pentru orice produs doresti sa comanzi, valabil pana la data de 31 Ianuarie 2013. Deci grabeste-te si foloseste-l:)
Here you have a discount coupon of 10% for any product you wish to order from their site. It is available till January 31st 2013. So grab it fast:)
Iti recomand cu placere sa comanzi de la kkcenterhk.com, sunt tare seriosi si profesionisti, coletul a ajuns destul de repede, iar comunicarea cu ei pentru orice fel de problema a fost foarte buna.
I recommend you to order from kkcenterhk.com, cause they are very serious and professionals, the package came fast enough and the communication between us went smoothly.
De abia astept comentariile tale si nu uita sa-mi dai un Like pe FACEBOOK.
I can`t wait to read your comments and don`t forget to give me a Like on FACEBOOK.






Thank you, glossylala
Check out  glossylala blog
http://glossylala.blogspot.gr/2012/08/stamped-nails.html

沒有留言:

張貼留言