2012年11月30日 星期五

cekiny na pznokcie odsłona druga by theagnes87


Witajcie kochani!
Dziś kolejna odsłona cekinów na paznokcie od KKcanetrhk.
TUTAJ odsłona pierwsza.
Tak prezentuja sie moje cekiny, które dostępne są TU:

 A tu zdobienie z cekinami w roli głównej. Jak wiecie ja uwilebiam jak mi isę tu i ówdzie swieci ( byle nie na twarzy :)) i oto bardzo łatwe i eleganckie zdobienie:





Na cekiny nałożyłam mój ulubiony top z miss sporty, którego mam już 3 buteleczkę i uważam że jest on niezawodny (niedługo zrobię i o nim recenzję). Dzięki niemu, każdy mój manicure wytrzymuje bardzo długo, a cekiny się nie odrywają i nie haczą. Jestem z nich niesamowicie zadowolona.
POZDRAWIAM i zapraszma na moje ROZDANIE TUTAJ:


Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2012/11/cekiny-na-pznokcie-odsona-druga.html

沒有留言:

張貼留言