2012年11月30日 星期五

Sztuczne rzęsy by theagnes87

Witajcie kochani!!!!
Dziś chciałam Wam zaprezentować sztuczne rzęsy od firmy KKcenterhk.
Ja sztuczne rzęsy noszę tylko i wyłącznie od święta :) dlatego jak się tylko zdarzyła taka okazja postanowiłam sobie dokleić takie oto rzęski:

Jak widać rzęsy są dłuższe przy końcach i końcówka jest koloru niebieskiego. Myślałam że na oku będzie widać, ze końcówka jest niebieska, ale w rzeczywistości wyglądało, to bardzo delikatnie i subtelnie, może bardziej by to było widac, gdybym do swoich naturalnych rzęs uzyła tuszu niebieskiego.
Tak one wyglądały na oczach:



Jak widac, efekt na oczkach jest bardzo ładny, rzęsy są bardzo miękkie, przez co nie ma problemu z dopasowaniem ich do oka, wytrzymały u mnie całą noc i nic mi się nie poodklejało :)
Ja jestem z nich niesamowicie zadowolona, bo dzięki temu, że ich jest tak dużo w opakowaniu, to zapewne starczą mi na kilka lat :)
Ale mam pytanie do Was: CZY MOŻECIE MI POLECIĆ JAKIEŚ RZESY, KTÓRE BY DAWAŁY WSPANIAŁY EFEKT TAKICH KOCICH RZĘS? CHODZI O TAKIE, KTÓRE BY MIAŁY KOŃCÓWKĘ RZĘS DOŚĆ DŁUGĄ W PORÓWNANIU DO POCZĄTKU, ALE ŻEBY EFEKT NIE BYŁ PRZERYSOWANY... Czyli żeby nie popaść ze skrajności w skrajność :) Będę niesamowicie wdzięczna jak mi coś podpowiecie.



Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2012/11/sztuczne-rzesy.html

沒有留言:

張貼留言