2012年11月29日 星期四

Gorgeous glitter for my nails – KKCENTERHK by luvlov

Am primit acum cateva zile, spre testare, 3 produse pentru o manichiura mai frumoasa de la KKCenterHk: 2 borcanele cu sclipici si pietricele pentru unghii. Evident ca ceea ce m-a atras cel mai mult a fost sclipiciul care este foarte foarte frumos…si stralueste incredibil. Este foarte finut si la lumina soarelui in mod special se vad toate reflexele. Eu mi-am ales auriu si verde si vreau sa spun ca am facut o alegere foarte buna. Borcanasul este foarte mare si cred ca o sa imi ajunga muuult timp. Abia astept sa va arat pozele. Sigur o sa va placa si voua.
Produsele le gasiti pe site-ul KKCenterHk, pe langa alte produse, dar voi pune si linkul celor primite de mine sa le gasiti mai usor,dati clik pe denumirea produsului.
Glitter auriu, 10g:


Glitter verde, 10g:

Decoratiuni manichiura, 230 buc:






Sa va arat acum ce efect au la o manichiura.




AV






Cam atat. Sper sa va placa si pentru mai multe detalii si produse intrati pe site-ul KKCenterHk. Au foarte multe produse, nu doar pentru unghii ci si pentru machiaj.
Va doresc o zi superba.



Thank you, luvlov
Check out luvlov blog
http://luvlov.com/2012/11/gorgeous-glitter-for-my-nails-kkcenterhk/

沒有留言:

張貼留言