2012年11月30日 星期五

Review: NNail Products P2 by myfantasticnails


Al eerder konden jullie deel 1 lezen van de review van NNail products. Deel twee laat ik jullie vandaag zien, ben je nieuwsgierig? Lees dan zeker verder!
Hallo dames! Vandaag laat ik jullie deel twee zien van de NNail products die ik aan jullie zou laten zien. Dit deel bestaat uit de Leuke Micro-Beads die een goede vervanging zijn voor de Caviar Nails een leuk schattig setje strikjes die je als decoratie kan gebruik voor je nagels. Als eerste laat jullie de Micro-Beads als eerste zien, gevolgd door de strikjes. Het lakje dat ik overigens gebruikt heb is van Essence: nr55, Let's Get Lost (van de oudere lakjes).



Overview Producten
Dit zijn de laatste producten die ik aan jullie ga laten zien. Het linker setje is hier te koop voor $5,20 en het de strikjes zijn hier te koop voor $5,60. 
Blue Micro-Beads
Toen ik drie producten uit mocht kiezen wist ik niet zo goed welke ik wilde. Ik wilde iets kiezen wat voor de hand liggend was, iets origineels en iets duurders. Aangezien ik regelmatig vragen krijg wat een goede en betaalbare vervanging is voor de Caviar Nails van Ciaté en ik deze Micro-Beads zag staan wist ik het meteen! Deze zou ik gaan reviwen. Ik moet zeggen dat ik de prijs ietwat duur vind, maar als je de Micro-Beads koopt krijg je niet alleen een buisje, maar ook een leuk potje om de beads in 'op te vangen'. Ik ga verder uitleggen hoe je dit moet aanpakken en wat ik ervan vind.
Ik denk wel dat ik kan zeggen dat vrijwel iedereen bekend is met de Caviar Manicure van Ciaté by Sephora. Voor degene die dit niet kennen, dit is een setje met een nagellakje en bijpassende Beads waar je leuke Caviar Nails mee kan maken. Laatst had ik een setje gewonnen via Facebook (jeej me!) en sindsdien krijg ik regelmatig de vraag hoe je dit aanbrengt, waar je het kan kopen en wat leuke  vervangers zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel goed in de buurt komt!
Om me te houden aan de Caviar Manicure stijl, heb ik gekozen voor een lakje dat het meeste op deze Micro-Beads leek. Zoals jullie al konden lezen is dit het lakje  van de oudere collectie van Essence: Let's Get Lost (nr55). Ik heb hiervoor twee lagen gedaan. De nagel waar ik Beads op wilde doen heb ik als laatste gelakt.
Heel onverwachts kwam er bij de bestelling van deze Beads, een leuk klein potje. Ik wist gelijk waar dit voor diende: het opvangen van de beads. Na het aanbrengen van de nagellak, breng je de Beads aan op de nagel die je als laatste gelakt hebt. Dit doe je door je nagel boven het potje te houden en met je andere hand de beads op je nagel laat vallen. Uiteindelijk valt vanzelf alles op z'n plek. Gebruik trouwens geen topcoat op de accent-nagel! Dit zorgt er voor dat alles verschuift en niet meer mooi wordt! Op de onderstaande foto's kan je het resultaat bekijken.
 
Wat vind ik ervan? Ik vind het erg leuk dat je een klein potje erbij krijgt, maar ik mis nog een trechtertje zodat je de rest er weer in kan stoppen zoals dit wel het geval is als bij Ciaté. Het buisje is ook vrij klein, maar je kan er zeker een aantal nagels mee doen. Dit komt doordat het kleine Beads zijn die niet veel ruimte in beslag nemen. Al met al vind ik het erg leuk bedacht en is de prijs niet echt verkeerd, al hadden ze er wel een trechtertje bij kunne doen! Dan kwam de prijs zeker tot z'n recht. Zou jij deze Micro-Beads kopen?
Bow Decoration
Deze schattige strikjes had ik als laatste besteld. Zou ik ze zelf kopen voor die prijs? Nee, dat is wel duidelijk. Persoonlijk vind ik ze veel te duur en zou ik ze liever via Ebay kopen. Voor alsnog zal ik jullie mijn review aan jullie laten zien!
Als laatste hebben we deze strikjes. Ze zijn erg schattig, maar zijn ze ook net zo fijn om mee te werken? Voor gewone Nail Art ben ik er niet zo'n fan van, het laat erg snel los. Verwerk je het echter met gel of acryl dan zijn ze prima om te gebruiken. Ze zijn niet heel erg dik, het enige nadeel aan deze strikjes (wat ik persoonlijk een groot nadeel vind) is dat ze niet buigzaam zijn. Ze zijn niet rond zoals de nagel. Dit zorgt ervoor dat de gehele oppervlakte mee wordt genomen, maar slechts een deel waardoor er een deel vrij komt te liggen en het makkelijker los komt. 
Op de bovenstaande foto kan je de dikte van het strikje zien. Ze hebben vrijwel allemaal dezelfde dikte en daar ben ik wel erg positief over. Verder vind ik ze een beetje tegenvallen. Hieronder kan je nog de nail art zien die ik er mee gemaakt heb met en zonder flits.
Dit was dan het laatste deel van de review! Wat vinden jullie van de producten en de prijzen? Persoonlijk vind ik de verhoudingen niet echt kloppen. Een Imageplate is goedkoper dan Micro-Beads terwijl het naar mijn mening andersom hoor! Zou jij iets bestellen bij deze website?

Thank you, myfantasticnails
Check out myfantasticnails blog
http://myfantasticnails.blogspot.nl/2012/10/review-nnail-products-p2.html

沒有留言:

張貼留言