2012年11月30日 星期五

Sztuczne rzęsy ES A601 od KKCenterHK + efekt jaki dają:-) by basia8212

Sztuczne rzęsy ES A601 już jakiś czas temu prezentowałam,więc pora na recenzję.Ostatnio mam sporo problemów z moimi oczami,są bardzo wrażliwe i każda próba doklejenia sztucznych rzęs kończyła się niepowodzeniem,ale wreszcie udało się i obeszło bez łzawienia.

ES 10 Pairs Handmade Glamour Short False Eyelashes
Zawartość: 10 par
Cena: USD$16.82
Można je kupić tutaj

Rzęsy przyleciały do mnie w kartonowym zbiorczym opakowaniu od firmy KKCenterHK.
W kartoniku znajduje się 10 par sztucznych rzęs w kolorze czarym.




Obawiałam się,że rzęsy będą sztywne i mało elastyczne,ale okazało się,że osądziłam je zbyt pochopnie.
Rzęsy są bardzo miękkie i bez problemu można je modelować,są elastyczne i giętkie,a kępki umieszczone są na bezbarwnej żyłce,przez co na oku prezentują się bardzo naturalnie.Nie ma mowy tu o twardym pasku,przez co nie musimy się obawiać,ze coś nam się odklei.Wygodne, lekkie,nie odczuwam dyskomfortu podczas ich noszenia.Delikatnie zdjęte i oczyszczone nadają się do ponownego użytku.






Do przyklejania sztucznych rzęs używam kleju DUO,rzęsy przycinam na odpowiednią długość,nakładam klej,czekam ok.30 sekund i naklejam;-)

A tak prezentują sie na oku dodatkowo pomalowane jedną warstwą tuszu:-)
Jestem z nich bardzo zadowolona!



Przyznam,że nie znoszę sztucznych rzęs,które są mało elastyczne, twarde i zbyt wyczuwalne na oku.
Rzęsy ES A601 od KKCenterHK są przeciwieństwem chińskich bubli,które czasem mi się trafiły.
Są mięciutkie,elastyczne i bardzo naturalne,przyjemne w noszeniu,są to rzęsy dobrej jakości,a cena jak za 10 par jest zadowalająca.Jedyny minus to chyba dostępność.
Serdecznie polecam:-) Ja je Kocham!
Ocena 5/5
I jak Wam się podobają?Lubicie sztuczne rzęsy,czy macie to szczęście,że Wasze naturalne są ideałem?



Thank you, basia8212
Check out basia8212 blog
http://basia8212.blogspot.hk/2012/11/sztuczne-rzesy-es-a601-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言