2012年11月30日 星期五

[review]: stamping nail art by kkcenterhk.com by nailbox-nailbox

Kad sam dobila mail za testiranje par proizvoda sa kkcenterhk.com, odmah sam znala da želim obavezno isprobati njihov set za pečatiranje i neku od pločica, jer sam totalni antitalent za pečatiranje. Doduše, kroz moje ruke nije prošlo puno alata za to, ali sam svejedno mišljenja da mi baš i ne ide. Neko i s najjeftinijim (čak lošim) alatom napravi donekle dobar posao, pa zašto i meni ponekad za promijenu ne bi uspjelo? :D
Sama sam si odabrala pločicu, zapravo samo zbog toga što je imala motiv zvjezdica, a na kraju shvatila da su ustvari horoskopski znakovi u pitanju. Danas dok sam ovo radila, skužila sam da na njoj imam i svoj horoskopski znak - vodenjak :D Baš sam smotana. 

Nego da se ja vratim na recenzuju, dakle odabrala sam *pecat i strugalicu (cijena joj je $4.50)  i *plocicu (po cijeni od $5.05) s horoskopskim znakovima. Zvjezdice ste, u ne tako uspješnom izdanju, mogli vidjeti na  mojoj Facebook stranici, a danas vam donosim 5 ostalih motiva (ima ih 6 (tj.7), al nemam 6 prstiju, pa sam jedan izostavila). Za podlogu sam koristila 1 sloj Essenceovog laka u nijansi Viva la green, a za pečatiranje P2 crni lak u  nijansi 500 Eternal koji je zbilja super pigmentiran.




Ovaj puta sam bila i više nego uspješna. Gotovo svi motivi su mi ispali super i baš sam zadovoljna (da nisam, ne bi ovo sigurno objavila na blogu uostalom). Kad je meni uspjelo ovako, onda sam sigurna da  bi nekome tko se već snalazi u pečatiranju ispalo još bolje, tako da vam ja  preporučam ovaj set i pločicu.

*PR uzorak


Thank you, nailbox-nailbox
Check out nailbox-nailbox blog
http://nailbox-nailbox.blogspot.hk/2012/11/review-stamping-nail-art-by.html#

沒有留言:

張貼留言