2012年11月30日 星期五

Veckans naglar: Guld, glitter och en rosett by adaras

Först ett lager med Orlys Flare, sedan ett lager med det underbara glitterlacket Halo. För att piffa till det ytterligare testade jag mina "Bow nails printing mode" från KKCenterHk. Om du är skillad skulle du lätt kunna göra rosetter på fri hand, men jag tycker alltid det är så svårt att göra på den högra handen. Här är mallarna extra smarta då du snabbt kan fixa mönstret du är ute efter.
 
Jag tycker dock att det var lite pilligt att ta bort mönstret från nageln. Eftersom det är små detaljer får man vara extra försiktig så att inte mallen förstörs. Jag föredrar jag faktiskt nail art stamping eller vattendekaler. Men det är såklart alltid kul att testa nya saker.


Thank you, adaras
Check out adaras blog
http://adaras.se/2012/november/veckans-naglar-guld-glitter-och-en-rosett.html

沒有留言:

張貼留言