2013年1月9日 星期三

Angry birds. by sane-la

Hello! Nije me dugo bilo. Svi znamo da je rujan udarni mjesec za nas studente ali eto konačno je i tome došao kraj. Još samo upisi i to je to, nova akademska godina može početi. Jedva čekam! Da se razumijemo, nije da mi fali štrebanje ali mi zato fale moje najdraže kolegice i naše ritualne kavice petkom nakon predavanja. :)

U međuvremenu sam dobila mail od Maggie iz KKCenterhk koja mi je ponudila da isprobam neke od njihovih proizvoda. Iskreno, ostala sam ugodno iznenađena s obzirom da moj blog nije striktno blog o lakovima za nokte već pišem o svemu po malo. No kako su lakovi moja velika ljubav odlučila sam prihvatiti ponudu i isprobati nešto novo. Paketić je u vrlo kratkom roku stigao na moju kućnu adresu. Dobila sam dvije pločice za štampanje (koje će biti idealne za Halloween) te naljepnice za nokte koje sam isprobala odmah sljedeći dan, a svaki proizvod došao je zapakiran u ove slatke plave vrećice.
Dakle, radi se o vodenim naljepnicama s Angry Bird motivom koje možete naći na njihovoj stranici i to pod kodom WDDK129.


S obzirom da mi u zadnje vrijeme skoro ništa ne ide od ruke mislila sam da neću biti sposobna ni obične naljepnice nakeljiti na nokte. No, ispostavilo se da jednostavnije ne može biti.

Pa evo nekoliko (korisnih, nadam se) savjeta za upotrebu:
1. Najprije nalakirajte nokte željenim lakom odnosno lakovima i pričekajte da se lak dobro osuši (nemojte biti nestrpljive kao ja, učite na tuđim greškama... osim ako baš imate viška vremena i živaca za popravljanje ;))
2. Izrežite one naljepnice koje ćete koristiti i pritom obavezno maknite zaštitnu foliju.
3. Stavite ih u posudicu s vodom na kojih pola minute tj. kad vidite da se naljepnica lako odvaja od papira spremna je za korištenje.
4. Naljepnicu možete primiti prstima ili pincetom (kako vam je jednostavnije) te ju stavite na nokat. Budući da se neće zalijepiti u roku odmah stignete ju namjestiti kako želite. Ostavite da se osuši.
5. Slijedi vaš najdraži top coat i to je to, gotove ste. :)

A ovako to izgleda na mojim noktima...



Koristila sam sljedeće lakove: 
Golden Rose Sweet Color 62 (zeleni)
S-he stylezone 305 (crveni)
Golden Rose Sweet Color 64 (plavi)

Meni su naljepnice prefora, stalno si gledam u nokte, ko malo dijete. Uopće ne moram spominjati kako sam jedno vrijeme bila opsjednuta istoimenom igricom. :D 
Ako se i vama sviđaju ove naljepnice ili bilo što drugo sa kkcenterhk online shopa svakako iskoristite i popust od 10% uz kod wildchild89
Napomena: Proizvod je poslan na recenziju, a mišljenje o istom je moje i samo moje. ;)

Kako se vama sviđaju ove naljepnice? Jeste li već probale ili možda planirate probati neki od proizvoda sa kkcenterhk.com?




Thank you, sane-la
Check out sane-la blog
http://sane-la.blogspot.hk/2012/09/angry-birds.html

沒有留言:

張貼留言