2013年1月9日 星期三

Review : Gene false + My new hair color by oanna-w


Hei girls!
Aceasta este a treia oară când încerc gene false primite de la KKCenterHk şi de fiecare dată ma declar mulţumită . De data aceasta , mi-au propus să aleg gene de la un brand nou din Taiwan , numite Audrey Professional fashion Black Luxuriant Natural Eyelashes . Le-am purtat de câteva ori şi am observat că sunt mai greu de aplicat decât celelalte încercate , dar sunt muuult  mai comode , nici nu le simt pe ochi . Cu ocazia asta vă arat şi noua culoare a părului meu , de care sunt foarte încântată (este prima oară când mă vopsesc) .

 Ca de obicei , am primit o cutiuţă neagră cu un print drăgut care conţine zece perechi de gene . Am aplicat lipici pe genele false , am aşteptat 30 de secunde şi cu ajutorul degetelor ( sau a pensetei ) am încercat să le pun cât mai aproape de linia genelor naturale . Rezultatul îl vedeţi mai jos!
Cum arată aplicate :
Întotdeauna aleg să port gene false la un eveniment mai special , pentru că în general îmi place să pun accent pe ochi . Preţul lor este de 16,69 $ , adică în jur de 6 lei perechea , destul de convenabil în opinia mea! 

Voi purtaţi gene false?
Oanna 
   ♥  ♥  ♥ 


Thank you, oanna-w
Check out oanna-w blog
http://oanna-w.blogspot.ro/2012/09/review-gene-false-my-new-hair-color.html#.UOz6wmfRbHJ

沒有留言:

張貼留言