2013年1月11日 星期五

For my nails! by descude


Manichiura frantuzeasca...la asta ma pricep eu cel mai bine in materie de unghii.Cei aproximativ 5 ani cu acelasi model pe unghii(zi de zi) isi spun cuvantul.Diferenta e ca acum am adunat multe accesorii cu care sa imi personalizez unghiile exact pe stilul/gustul meu.
KKCenterhk a contribuit intens la asta si am primit un pachetel plin cu inimioareeee,numai pentru mine:)
Am vrut inimioare...inimioare am primit.Stickere,modele din cauciuc(nu stiu sa le folosesc),placuta,sclipici mare,sclipici mic( bilute),gene false si chiar si unghii false.
 


Stickerele animal print sunt geniale,se aplica foarte simplu si rapid si rezista zile intregi.


Placuta a fost motivul pentru care am asteptat coletul aproape cu sufletul la gura,dar nu am apucat sa  incerc decat trandafirul...si culmea,de modelul acela cu multe inimioare care imi place cel mai mult nici nu m-am atins.


Genele par la fel de manevrabile ca si celelalte primite de la kkcenterhk,spun "par" pentru ca nu am avut nici starea,nici timpul pentru a ma juca cu ele.
Sunt interesante,dar nu purtabile si probabil doar de dragul de a le privi,le voi pastra...Revelionul ce sta sa vina ar putea fi una din ocaziile potrivite.


Produse primite spre testare.
Multumesc,KKCenterhk





Thank you, descude
Check out descude blog
http://descude.blogspot.ro/2012/10/for-my-nails.html

沒有留言:

張貼留言