2013年1月11日 星期五

For my nails(2)...and eyes! by descude


Pentru ca am ramas datoare cu anumite detalii asupra unor produsele primite de la KKCenterhk pe care le-am prezentat intr-o postare anterioara aici, m-am simtit cumva obligata sa revin cu partea a doua.

Nu am insistat deloc asupra genelor in postarea cu pricina,nu port decat foarte rar sau deloc,nu am invatat inca sa mi le pun asa cum ar trebui si reusesc de fiecare data sa imi stric machiajul,de aceea prefer sa nu ma complic.Am urmarit multe tutoriale in ultima vreme si mi-am zis ca sarbatorile de iarna vor fi prilejul perfect pentru a exersa si pentru a le scoate in lume.
Ultimul set primit nu poate fi purtat oricum si oricand pentru ca are extremitatile colorate,dar in ciuda acestui aspect,ele arata foarte natural.
La fel de moi si flexibile ca si celelalte pe care le detin de pe KKCenterhk,vin in pachet de 10 buc si pot fi comandate de aici.



Bilutele "caviar" sunt foarte pretentioase si la mine pe unghii nu au reusit sa stea mai mult de 2 zile,acum insa 2 zile mi se pare mult...cand le-am incercat a doua oara nu au stat nici macar cateva ore.


Culoarea reala

Am abandonat placutele in favoarea abtibildurilor pentru ca se aplica mult mai usor si rezista pana imi schimb modelul.
Nu stiam cum se folosesc,am cautat pe net si asa am si aflat ca se inmoaie in apa,apoi ele se desprind de la sine.


Model facut cu ajutorul placutei

Singurele produse din cele primite pe care nu le-am folosit deloc sunt unghiile false(pentru ca nu am nevoie) si inimioarele din cauciuc,pentru ca nu stiu cum se folosesc.
Ar fi pacat sa le tin degeaba,daca exista cineva care si le doreste,lasati un comentariu cu adresa de mail,singura conditie e sa ma urmariti prin GFC.






Thank you, descude
Check out descude blog
http://descude.blogspot.ro/2012/12/for-my-nails2and-eyes.html

沒有留言:

張貼留言