2013年1月9日 星期三

Gene false KKCenterHk II by vintagelooksimona

.Dupa ce am testat genele false KkCenterHk de aici, cei responsabili de site-ul in cauza mi-au mai trimis inca o cutie de gene spre testare si uite asa am inceput eu sa ma obisnuiesc cu aplicarea genelor false.
       Daca data trecuta am ales unele un pic mai dese si mai lungi cu gandul ca le pot purta seara la evenimente speciale fara insa ca acest lucru sa fie foarte vizibil, de data aceasta am vrut niste gene mai cuminti si mai finute, astfel am ales modelul Baby Queen
        Precum puteti vedea din imagini, genele sunt foarte finute, au o cu totul alta morfologie fata de cele anterioare, in sensul ca sunt mai scurte pe margine si mai lungi spre mijloc, astfel urmeaza indeaproape linia naturala a genelor. Imi place foarte mult acest aspect. Banda este foarte subtire, aproape invizibila, insa genele sunt foarte rezistente. 
        Le-am purtat cu foarte putin rimel si aspectul a fost unul de gene foarte naturale, dar cu maxim de volum si tinuta, asa imi place cel mai mult sa le port, insa in pozele de mai jos le-am incercat cu mai mult rimel pentru un efect mai dramatic - se pare ca pot fi purtate si la un astfel de machiaj:
Pentru acest machiaj am folosit:
PENTRU TEN:
- Fond de ten Dior ( Capture Totale )
- Pudra Elf Studio
- Blush Sleek ( Rose Gold )

PENTRU OCHI:
- Creion negru Ada
- Tus Lady's
- Trusa farduri MUA
- Creion sprancene Lady's
- Rimel Rimmel Scandaleyes ( pe care il detest, mi se pare oribil )
- gene false KKCenterHk

PENTRU BUZE:
- Creion contur Farmasi
- Ruj Shiseido ( OR 418 )
la lumina naturala, fara blitz
------------------------------------------------------------------------------------------------
Care va plac mai mult, acestea sau cele pe care le-am purtat anterior (le-ati vazut aici si aici)?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Cutia aceasta contine 20 de bucati, genele sunt realizate manual, provin din Taiwan si le puteti cumpara de aici
Pe site-ul KKCenterHk aveti o reducere de 10% la orice comanda folosind codul vintagelooksimona

Maine voi anunta castigatoarea fondului de ten Isabelle Dupont (imi cer scuze pentru intarziere).

 VintageLook  



Thank you, vintagelooksimona
Check out vintagelooksimona blog
http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2012/09/gene-false-kkcenterhk-ii.html

沒有留言:

張貼留言