2013年1月9日 星期三

Zestaw do stemplowania od KKCenterHK by yasinisi



Dziś recenzja zestawu do stemplowania, który przysłał mi sklep dobrze już Wam znany - KKCenterHK

Mój wybór padł na płytkę z chińskimi znakami, jako że nie mam niczego podobnego..
Nie wiem niestety co tam jest napisane, ale chiński u nas chyba jeszcze mało popularny, więc o ewentualne wpadki raczej się nie martwię ;)

Tę konkretną płytkę kupicie TUTAJ
Cena to 5,05 dolara (moim skromnym zdaniem zdecydowanie za wysoka jak za pojedynczą płytkę)



Dodatkowo sklep dorzucił do paczki stempel i zdrapkę.
Możecie je znaleźć TUTAJ
Cena to 4,5 dolara.


Stempel i zdrapka wyglądają praktycznie identycznie jak te z Essence, których używałam do tej pory, no może poza odcieniem różu ;)
Różnica jest jednak w gumce. Ta z KKCenterHK jest nieco bardziej miękka i sprężysta, choć sam "materiał" jest dość podobny. Wspominam o tym, bo ostatnio testuję (i jestem mega zadowolona) stempel XXL, którego gumka całkowicie się różni zarówno od tej jak i tej z Essence.. No ale o tym kiedy indziej..

Zdrapka, jak wszystkie do tego przeznaczone, z którymi miałam dotąd styczność, poszła w odstawkę.. Osobiście zdecydowanie najbardziej lubię używać do tego zwykłej karty kredytowej.

Jeśli zaś chodzi o płytkę, to przychodzi ona do nas w takim typowym dla tego sklepu, mocnym i dość ładnym woreczku strunowym. Fajnie nadaje się on do przechowywania płytki, czy innych paznokciowych drobiazgów. Sama płytka jak to zwykle bywa, posiada niebieską folię ochronną, aczkolwiek brak jej jakiegoś podkładu z tyłu, przez co krawędzie są dość ostre i jak się postarać, to można się nią skaleczyć, tak więc zalecam ostrożność.

Chińskie znaki mi się podobają i pewnie nie raz zrobię z nich użytek, ale muszę powiedzieć, że jakość tej płytki doskonała niestety nie jest. Da się ją opanować, ale wzory nie zawsze idealnie się odbijają. Są bardzo drobne, może to jest przyczyna? Oglądałam zdjęcia mani wykonanych innymi ich płytkami i prezentowały się fajnie, więc może to być kwestia tego konkretnego wzoru, w każdym razie tutaj mały minus.

A teraz próby na paznokciach.. Ten drugi mani nie wyszedł tak jak chciałam, ale pokażę żebyście widziały co zmalowałam ta konkretną płytką..

A tak przy okazji.. Znacie jakieś super spisujące się do stemplowania złotko? :)







Ciekawa jestem co o tym myślicie.. To chyba pierwszy produkt jaki otrzymałam od KKCenterHK, który nie do końca spełnia moje oczekiwania.. A szkoda, bo akurat stemple to moja największa pasja.. No ale cóż.. Tak bywa..


Dziękuję sklepowi KKCenterHK za przesłanie produktów do testów.

Thank you, yasinisi
Check out yasinisiblog
http://yasinisi.blogspot.hk/2012/09/zestaw-do-stemplowania-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言