2013年1月24日 星期四

Gene false kkcenterhk V by vintagelooksimona


          A Lu Jee- Long Black Criss-Cross Luxuriant Eyelashes

Din seria "Gene false kkcenterhk" astazi va prezint ultimul model primit spre testare, model care, se pare ca m-a cucerit total, astfel incat in momentul de fata, pot sa spun ca aceste gene sunt preferatele mele din tot ceea ce am testat pana acum. Dar sa va las cu pozele: 
Spre deosebire de precedentele, aceste gene le-am aplicat foarte usor, mi-a iesit perfect din prima, probabil si experienta m-a ajutat de data aceasta. Cel mai mult mi-a placut faptul ca sunt foarte usoare, disconfortul la purtare micsorandu-se considerabil. 

Am ales sa le port cu un machiaj in nuante de verde mat. La inceput am ales pentru buze un creion nude, peste care am adaugat un strop de gloss transparent. 
Apoi am simtit nevoia de ceva mai mult si am ales rujul meu rosu absolut YSL ( rouge vernis nr.35 )
Nu stiu in ce masura se observa din poze, insa acest machiaj a fost unul experimental (nu am iesit asa afara), in sensul ca am ales pentru ten, fondul de ten Kron, despre care v-am vorbit aici, nuanta acestuia fiind foarte inchisa pentru tenul meu (se vede mai jos spre gat). Am vrut "sa gust" putin din aroma solara a verii (careia ii duc dorul). Pudra este una la fel de inchisa, am folosit si bronzerul MUA si putin blush Barry M (nuanta Terracotta).
Si aceste gene au acelasi model circular, putin mai lungi pe mijloc si mai scurte pe margine. Sunt lucrate manual, ca si celelalte, au o banda relativ subtire, sunt extrem de flexibile, dupa cum se vede si in primele poze si cel mai placut lucru - sunt foarte usoare, dupa o ora de purtare, eu nu le-am mai simtit deloc. Am vrut de data aceasta sa le port fara tus sau linie neagra la baza genelor, eu zic ca se vede foarte bine si asa.
Am uitat sa precizez faptul ca inspiratia pentru look-ul acesta a fost imaginea Sophiei Loren:
Genele acestea minunate le puteti cumpara de AICI, costa 16,50$ o cutie cu 10 perechi, sunt refolosibile, sunt produse in Taiwan si, dupa mine, sunt cele mai bune gene, din punct de vedere calitativ, pe care le-am incercat pana acum. 
Pana pe 31 ianuarie 2013, folosind codul vintagelooksimona, aveti o reducere de 10% la orice comanda de pe site-ul kkcenterhk

Postari similare:

VintageLook  




Thank you, vintagelooksimona
Check out vintagelooksimona blog
http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2013/01/gene-false-kkcenterhk-v.html

沒有留言:

張貼留言