2013年1月9日 星期三

Glowstick by lepikossakuhisee

Vanhempi poikani valitsi minulle jälleen lakan ja kuinkas ollakkaan sieltä sitten erottui kivasti tuo Orlyn Glowstick kaikkien tummien lakkojen seasta. No ei kai siinä, kun kerran annoin valit niin laitettiin sitten kynsille. Ja on muuten niin NEON ja kirkas, että silmiä melkein särkee ;D
Koristelua siinä jonkin aikaa pähkäilin ja päätin vetäistä vähän raitaa pintaan W7 Fluorescent Green:illä jonka olen aikoinaan ostanut MiMax:ilta... jäi vähän vaillinaisen oloiseksi vielä silloinkin ja sit muistin saaneeni testattavaksi KkCenterHk:lta aivan ihania hullunkurisia naama water decalseja... Nää on niin just mun makuun <3
No nyt on naamatkin kynsillä, ja olivat muuten todella helpot jälleen laittaa kun ovat niitä vähän paksumpia decalseja.
Jos näillä kynsillä ei saa huomiota osakseen, niin ei sitten millään... mielenkiintoista nähdä huomenna ulkona liikkuessa ihmisten ilmeet :D
Niin kynnen viimeistelin Pretty.fi saamallani Sally Hansen Maximun Growht Base+top Coatilla.








N.NAIL WDHHK109 Different Facial Expressions Nail Water Decals


Lakat siis W7 Fluorescent Green, Orly Glowstick ja Sally Hansen Maximum Gorwth.

No aiheuttiko kynnet kenelläkään mitään kommentoimista? ;D Mä ainakin nautin kun saan välillä tehdä tälläisiä ihan erilaisia kynsiä. Ehkä hieman hilpeän lapsekkaat, mut hei mitäs mun mielenliikkeistä muutakaan voi olettaa kun oon päivät kolme ja neljä vuotiaiden muksujen seurassa :)


Thank you, lepikossakuhisee
Check out lepikossakuhisee blog
http://lepikossakuhisee.blogspot.fi/2012/10/glowstick.html

沒有留言:

張貼留言