2013年1月9日 星期三

Kkcenterhk l3D Nail Seal Pink&White Flowers With Little Leaves Nail Stickers by zusska

Cześć!
Dawno tutaj nie zasiadłam na dłużej niż pięć minut, bo zajęcia do 17. mnie wykańczają, a pogoda popołudniowa(prawie wieczorna) nie sprzyja robieniu zdjęć. Wykorzystałam jeden z poranków, kiedy to wstałam wcześniej, by pomalować paznokcie - po raz pierwszy od dawna. Zobaczcie, co z tego wyszło

Informacje o produkcie:
Cena:
3,50 $
Moja opinia:
Opakowanie: naklejki na paznokcie otrzymujemy zapakowane w kartonik. Różowy kolor sprawia, że  odróżnienie ich spośród innych dupereli jest bardzo łatwe. Z tyłu mamy instrukcję, jak produkt należy użyć, co jest przydatne i zdecydowanie na plus.
Aplikacja: naklejki nie są cienkie niczym folia, dzięki czemu łatwo się je nakleja. Dobrze trzymają się paznokcia, mają mocny klej, który na szczęście nie wypływa spod kwiatków. Dzięki zastosowaniu na nie warstewki lakieru, trzymają się mocno, można wręcz powiedzieć, że kurczowo i nie chcą odpaść od paznokcia :)
Podsumowując: naklejki bardzo przypadły mi do gustu. Łatwa i szybka aplikacja sprawia, że będę często po nie sięgać. Doskonale urozmaicają manicure i sprawią, że moja jesień momentami zamieni się w wiosnę :)
Jako bazę mam lakier Safari, który pojawił się już na blogu.
KKCenterhk, I would like to thank you for receiving this product for review. I think it's a nice product. I hope, it wasn't our last cooperation. I would like to add that the fact of cooperation didn't have any influance on my review.
Używacie takich gadżetów?




Thank you, zusska
Check out zusska blog
http://zusska.blogspot.hk/2012/09/kkcenterhk-l3d-nail-seal-pink-flowers.html

沒有留言:

張貼留言