2013年1月11日 星期五

Koko kynnen Lohikäärme water decalsit by lepikossakuhisee

Nyt täytyy myöntää että en ihan hirveen montaa kertaa ole koko kynnen water decalseja käyttänyt ja ne joita olen käyttänyt ovat olleet paljon ohuempia mitä nämä tämän kertaiset. Nämä kyseisetlohikäärme decalsit olen saanut KkCenterHk:lta testattavaksi. Ohjeet olivat selkeät pakkauksen takana ja mukana tuli myös kiva pieni kynsi viila :)


Itse decalsien laittaminen olisi varmaan ollut huomattavasti helpompaa vähämmän kaareviin kynsiin kuin minulla on, mutta hei ihan ite oon omat kynteni muotoillut, joten ei se decalsien vika ollut. Decalsit olivat märkinä helposti liikuteltavissa ja kohdistettavissa ja kuten sanoin jo aiemmin niin ne olivat paksummat mitä osasin odottaakkaan ja kestivät siis hieman kovempaa käsittelyä :)
Kun aloitin niin en tajunnut että decalsit olivat kokonaan pohjaa myöten värjätyt, eli näihin ei olisi tarvinnut alle mitään värillistä pohjalakkaa. No nyt mulla on ja se hieman näkyykin kynsien reunoilta, ei kylläkään niin paljoa, että mua olis häirinnyt.
Kynnen päälle laitoin vielä ihan tavallista kirkasta lakkaa, en Secheä niin kuin normaalisti... oon sillä saanut meinaan sulattettua useampia decalseja...




Kokemuksena kiva ja tämä ei varmastikkaan jää viimeiseksi kerraksi kun vastaavia tulen käyttämään :)





Thank you, lepikossakuhisee
Check out lepikossakuhisee blog
http://lepikossakuhisee.blogspot.fi/2013/01/koko-kynnen-lohikaarme-water-decalsit.html

沒有留言:

張貼留言