2013年1月11日 星期五

NAGELDESIGN MED DRAGKEDJA OCH JULENS KLASSISKA FÄRGER by adaras


Ett klassiskt rött lack som bas och för en gyllene twist - ett par guldiga vattendekaler i form av dragkedjor. 
 
Jag lackade mina naglar i går i IsaDoras klassiska nr. 641 "Fatal Red" och över det har jag använt mina "Zipper water decals" från KKCenterHk. Jag hade egentligen tänkt att använda vattendekalerna tidigare, men det blev inte av. Nu är jag glad att jag väntade, för det passar perfekt till min röda klänning som jag har på mig i dag. Klassiskt men med en twist!  Jag har några dekaler kvar så nästa gång ska jag använda mig av två färger på nagellacken, så att "dragkedje-effekten" blir ännu tydligare.






Thank you, adaras
Check out adaras blog
http://adaras.se/2012/december/nageldesign-med-dragkedja-och-julens-klassiska-farger.html

沒有留言:

張貼留言