2013年1月9日 星期三

Recenzja: Solone 10 Colors Shining Eye Shadow Palette #01 Sweet Nude Brown by amore-cosmetici






Cena: $18.30
Pojemność: 14g
Moja opinia:
Pierwsze wrażenie po zobaczeniu jej: „Wow, urocza!” - paleta wygląda naprawdę słodko i cieszy oko (jak to większość azjatyckich kosmetyków :3). Kasetka jest dość mała, ale solidnie wykonana i poręczna, łatwo ją otworzyć. Znajdziemy w niej 10 połyskujących, w większości pastelowych cieni. Posiada duże lusterko oraz dwustronną pacynkę, która okazała się bardzo przydatna. Ku mojemu zaskoczeniu cienie są dość twarde i kompletnie nie nadają się do nakładania pędzlem. Jednak nie przeszkadza mi to, bo ową pacynką też można wykonać całkiem porządny makijaż. Największą wadą tej palety jest chyba to, że każdy z cieni niesamowicie się osypuje. W zamian za to są dobrze napigmentowane, kompletnie się nie rolują, nie zbierają w kącikach i przez cały dzień nienaruszone trzymają się powieki.
Podsumowując: Od pierwszego wejrzenia wiedziałam, iż polubię się z tą paletą i tak też się stało. Kolory są idealne do szkoły, nienachalne, moim zdaniem niesamowicie piękne i uniwersalne. Tylko cena trochę wysoka…
Skład:
 
Dziękuję firmie KKcenterHK http://www.kkcenterhk.com za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.


Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2012/09/recenzja-solone-10-colors-shining-eye.html

沒有留言:

張貼留言