2013年1月9日 星期三

[review]: fish egg manicure by kkcenterhk.com by nailbox-nailbox

Dakle, evo prvog proizvoda koji sam dobila za recenziju sa KKcenterhk.com stranice. Kao što ste u prošlom postu mogli pročitati, dobila sam nekoliko proizvoda za probu. Prvi koji sam odlučila isprobati su mikro granule. Vjerojatno kasnim s ovim tipom manikure pola stoljeća, ali dosad nisam imala priliku nigdje kod nas naći ove granulice (znam da su neke cure nalazile u kineskim trgovinama, međutim u mom gradu ih nije bilo u nijednoj), a nije mi se dalo naručivati i čekati s ebaya. Međutim, nikad nije kasno da se neke stvari isprobaju, pa tako nije kasno ni za ovakvu manikuru. 
Jedva sam čekala poigrati se s ovim kuglicama i moram reći da je zaista super zabavno. Sve što vam treba su granulice i lak u istoj  boji (ili različitoj, ako želite postići neki kontrast), mala posudica iznad koje ćete staviti ruku kad budete sipali granule na nokat i to je to! 
Nanijela sam najprije prvi sloj laka na sve nokte. Zatim sam prst po prst lakirala i na svaki posebno sipala granulice te ih samo lagano pritisnula da se bolje rasporede i to je zapravo sva mudrost oko ove super efektne manikure. Sumnjam da ću ju nositi danima, jer ona za to zapravo nije ni namjenjena, ali ako želite posebne nokte za posebnu priliku, zašto ne isprobati! Jedini uvjet je da s rukama ne radite ništa :D nego samo da budu za gledanje.
Ja sam odabrala granule u nijansi Sapphire DRN383, a kombinirala sam ih s  *AVON lakom u nijansi Cosmic Blue čiji ste swatch imali prilike vidjeti ovdje.


2 sloja Avon Cosmic Blue, KKcenterhk.com Sapphire mikro granule




Jeste imali priliku isprobati ovakvu manikuru i kako vam se sviđa? :)

*PR uzorak


Thank you, nailbox-nailbox
Check out nailbox-nailbox blog
http://nailbox-nailbox.blogspot.hk/2012/09/fish-egg-manicure-by-kkcenterhkcom.html

沒有留言:

張貼留言