2013年1月9日 星期三

Review: LINGMEI Two-headed Dual-use Big Eye Eyeliner by alinabarbumake-up

Dupa cum multe dintre voi stiti, iubesc tusurile de ochi si le folosesc aproape zilnic ;intr-o linie mai groasa,sau mai subtire,mai lunga sau mai scurta - depinde de ocazie.
Astazi va vorbesc despre eyeliner-ul cu doua capete LINGMEI :


Ce m-a facut sa aleg acest tus? Mi s-a parut foarte interesant faptul ca este 2 in 1,iar pe langa asta are un design foarte funny.
Dupa cum se poate observa la un capat este tusul propriul zis,iar la celalalt este un creion retractabil.
Mi se pare ca este un produs foarte util pentru calatorii;este mai usor sa merg cu un singur produs ,decat cu doua.
Creionul mi se pare ok .Isi face treaba bine,il pot folosi ca si baza pentru smokey,pe linia apei sau pur si simplu in locul tusului care mi se pare prea dur in anumite situatii.Mai jos gasiti un swatch.
Bineinteles ca eyeliner-ul gel este mult mai intens decat "eyeliner-ul pen"cum il numesc ei .
Ideea este urmatoarea:pensula este cam rigida ,iar produsul este cam apos;la prima vedere pare destul de intens acest negru,insa din pacate nu este asa .De asemenea, nu imi place deoarece cu tot cu baza pe care o folosesc, dupa 6 ore deja s-a evaporat.Intotdeauna am fost in cautarea unui eyeliner care sa stea la locul lui o zi intreaga (adica atata timp cat sunt la scoala -6,7 ore )si l-am gasit intr-un final !
-mai jos veti gasi o demonstratie.-
Finish-ul este cam lucios fapt ce nu permite aplicarea acestuia in plina zi ,insa acesta nu este neaparat un dezavantaj deoarece nu toata lumea poarta tusul zilnic,asa ca mine.
SWATCH:
 Se vede inca din fotografie ca produsul este cam apos ,desi am insistat prin aplicari dese sa "ascund"lucrul acesta.
Dupa 6 ore:

Pret:$ 6.39
Culori disponibile: Negru (dar culoarea design-ului difera.- disponibil in 6 nuante )
Magazin OnlineKKcenterHK 
Marime17mm x 111mm

Voi obisnuiti sa purtati eyeliner?Dar ati incercat acest produs?!

*Acest produs a fost primit pentru testare



Thank you, alinabarbumake-up
Check out alinabarbumake-up blog
http://alinabarbumake-up.blogspot.ro/2012/09/review-lingmei-two-headed-dual-use-big.html

沒有留言:

張貼留言