2013年1月9日 星期三

Review : Magic Eyes Instant Eyeshadow Sticker KKCenterHK by valentinabucur

Bună fetelor! Nu am mai postat un review de câteva zile şi m-am hotărât să fac unul astăzi. Recent am primit de la KKCenterHK.com produse pentru testare, iar astăzi vă prezint kitul Magic Eyes Instant Eyeshadow Sticker.



" 100% Authentic
Disposable Eyeshadow Sticker
Perfect for office, parties & ladies with busy lifestyles or just for that professional look. "
 

 

Ideea nu e rea. Chiar este de folos un astfel de kit pentru persoanele cu ritm alert, care nu au posibilitatea să piardă multă vreme aranjându-se. Se aplică relativ uşor şi chiar dacă pe site ne sunt arătaţi paşii şi ne este arătat că nu e nevoie să blenduim nuanţele cu o pensulă, eu zic că trebuie deoarece se văd foarte mult liniile de demarcaţie dintre culori. Până aici totul mi se pare ok. E o soluţie la îndemână.
Nu mi-a plăcut însă faptul că nuanţele sunt sclipicioase. Nu sunt adepta stilului sclipi-sclipi, ca atare nu prea port eu nuanţe de acest fel, nici în machiaj, nici în ţinute. Acolo un mic sidef da, merge, dar nuanţele acestea mi se par prea mult. 
O fi o metodă rapidă, însă practica demonstrează contrariul. Se aplică mult prea mult produs şi imediat ţi se împrăştie pe toată faţa. Eu de regulă aplic mai întâi fondul de ten, pudra şi apoi fac machiajul ochilor, deci pentru mine a fost un dezastru când am văzut că nici nu am aplicat bine nuanţele că deja faţa mea sclipeşte. 
Intensitatea nuanţelor este medie. Nici prea şterse, nici prea intense. Bine, la început ai impresia că sunt intense pentru că e prea mult produs, dar cum începi să îl blenduieşti cu o pensulă îţi cade pe faţă şi rămâne strictul necesar.
Mi s-a părut cam dificil să aplic în acest mod nuanţele. Spre exemplu, am observat că movul era peste tot, se dusese spre sprânceană când am aplicat fardul cu aceşti "bureţei". Posibil că s-a întâmplat aşa şi din cauză stângăciei, fiind prima oară când am folosit un astfel de produs.
Mai jos aveţi câteva poze.





                    

Numele complet : Magic Eyes INSTANT Eyeshadow Sticker -Press Peel Easy No.07
Preţ : 6.00 $
Găsiţi produsul aici.
Per total, dacă eşti obişnuită să realizezi mai întâi machiajul ochilor, iar apoi cel al feţei, dacă îţi plac nuanţele sclipicioase şi dacă exersezi tehnica de aplicare a acestui produs, posibil să ai un rezultat mai bun decât al meu. Însă personal nu cred că voi mai încerca, chiar dacă mi se pare super ideea şi poate aş fi căpătat experienţă din mai multe încercări.
Voi aţi folosi o astfel de metodă / un astfel de produs?
NU uitaţi că puteţi beneficia de o reducere de 10% pe site-ul KKCenterHK.com . Pentru mai multe detalii intraţi aici.



Thank you, valentinabucur
Check out valentinabucur blog
http://valentinabucur.blogspot.ro/2012/10/review-magic-eyes-instant-eyeshadow.html

沒有留言:

張貼留言