2013年1月9日 星期三

Sellő körmök egyszerűen! by alanora

Sziasztok!
A KKCenterHk-val való kollaboráció során körömdíszítésre alkalmas termékeket választottam ezúttal. Először a világoskék-türkiz-lila színeiben játszó glittert mutatnám be, ami nagyobb 1 mm-es rombuszlapocskákból és 0.2 mm-es csillámokból áll. Amikor megláttam, azonnal tudtam hogy egy sellős manikűrt fogok vele készíteni. Anno nekem is volt sellő Barbie-m és A kis hableányt is nagyon szerettem ( a Disney verzió a gyerekbarátabb), úgyhogy izgatottan vártam, hogy mi sül ki a sellő körmös tervemből.
Emlékezhettek, hogy nemrég posztoltam facebook-on egy képet a Rose Nail lakkokról. Akkor még nem is sejtettem, hogy a kék színű lesz a párja a glitternek, de amint egymás mellé raktam őket, egyből tudtam hogy tökéletesen kiegészítik egymást. 2 réteget kentem fel a Rose Nail körömlakkból, majd utána átlátszó lakkal húztam egy átlós vonalat a körmöm bal részére és szépen felütögettem rá a glittereket. A fixálás érdekében BTGN fedőlakkal végigmentem az összes körmömön és még így is izgultam, hogy pl. a mosogatást hogy fogja bírni. 
Jelentem, bőven átlépte a "jó" kategóriát, a helyén marad a glitter, mondjuk 6.73 dollárért ez már el is várható. Viszont ez a mennyiség (10 g) egy átlagembernek örök életre kitart, körmösöknek meg... nos, nekik gyorsabban elfogy :D Viszont szuper szép és tartós, úgyhogy munkaeszközként is megállja a helyét :)
Sellő Barbie - imádnivaló az uszonya (is) !
A kapott termékek, hamarosan jön teszt a többiekről is.
Csupacsillám csupafényben.
In action.
Ugye hogy szépen kiegészítik egymást?
Ezen a képen látszik a legjobban *-*
Összhatás 
Visszafogottabb, de napfényben ragyogó sellő körmöket ilyen egyszerűen el lehet készíteni. Hogy tetszik? :)



Thank you, alanora
Check out alanora blog
http://alanora.blogspot.hu/2012/09/sello-kormok-egyszeruen.html

沒有留言:

張貼留言