2013年3月5日 星期二

Feather nails. By sane-la.blogspot

 Bok, bok! :) Konačno sam malo bolje i kooonačno sam nalakirala nokte. Ovo drugo je najbitnije haha. :D Kako jučer nije bilo zima lijepo sam to sve obavila vani na terasi. U igri je jedan od meni najdražih lakova - Gabrini 348. Nijansa mi je toliko lijepa da mu čak opraštam to što se suši sto godina i k tome smrdi ko kuga. :D


Sjećate se mojih Angry birds naljepnica za nokte? To mi je btw jedna od najdražih manikura. Bez obzira što se radi o ljutim ptičicama meni bi uvijek popravile dan. :) Danas za vas imam nešto slično. Naljepnice koje slijede također sam dobila sa KKCenterhk online shopa na recenziju i konačno je i na njih došao red.


Ovaj put riječ je o vodenim naljepnicama s motivom perja, a možete ih naći na njihovoj stranici pod kodom WDBLE892


Naljepnice su skroz jednostavne za korištenje, a cijeli postupak pročitajte ovdje. Na fotkama koje slijede možete vidjeti kako izgledaju na mojim noktima...






Inače ne volim one ljepljive naljepnice za nokte al' ove vodene mi se skroz sviđaju. Osim što su jednostavne za upotrebu nije ih uopće problem skinuti. Još jedna stvar koja mi se sviđa je njihova dugotrajnost. Sjećam se da su one s Angry birds motivom izdržale više od dva tjedna. Mada vjerujem da je za to najviše zaslužan moj najdraži nadlak Essence BTGN. S tim čudom mi bilo koji lak traje najmanje tjedan dana. Bilo kako bilo, palac gore za ove naljepnice! Nadam se da vam se sviđaju koliko i meni. :) Ugodan vikend želim!

Napomena: Proizvod je poslan na recenziju, a ovo što ste upravo pročitali je samo moje skromno mišljenje o istom.

Thank you, sane-la.blogspot
Check out sane-la.blogspot blog
http://sane-la.blogspot.hk/2013/02/feather-nails.html

沒有留言:

張貼留言