2013年3月5日 星期二

Gwiazdozbiór By katalina-sugarspice

Hej Misiaki!

     W dzisiejszym wpisie chciałabym zaprezentować Wam pewną ciekawostkę, mianowicie stosunkowo łatwy i szybki sposób by podrasować paznokcie - przykładowo na imprezę.

     Ostatnio otrzymałam ze znanego już Wam KKcenterHK mały gwiazdozbiór zamknięty w cukierkowo-niebieskiej paczuszce. Gwiazdozbiór nazywa się DRN613, wyprodukowany został przez markę NNAIL i składa się z około 50 metalowych gwiazdek w odcieniu chłodnej czerwieni. Każda z nich mierzy +/- 5 mm i jest leciutko wygięta tak by lepiej pasowała do paznokci. Paczka kosztuje $5.


     Co mogę powiedzieć o gwiazdkach? Przyznam, że obecnie rzadko stosuję podobne akcesoria, co nie zmienia faktu, że cieszą moje oczy. Kilka lat temu bardzo chętnie ozdabiałam paznokcie na rozmaite sposoby i wówczas tego typu gadżetów miałam naprawdę mnóstwo. Powiem Wam w tajemnicy że poczyniłam ostatnio pewne kroki aby choć w pewnym stopniu wrócić na dawne tory, ale póki co… gwiazdki ;)


     Jak wspomniałam, są one lekko wygięte aby ułatwić aplikację i w pewnym stopniu to się sprawdza. W moim przypadku utrudnieniem jest kształt moich paznokci – są dość wąskie i mają stosunkowo „walcowatą” budowę, co znaczy że są mocno zaokrąglone, o znacznym stopniu wygięcia… Nie wiem jak opisać to w przystępniejszy sposób, mam nadzieję, że zrozumiecie co mam na myśli. W każdym razie z uwagi na kształt moich paznokci gwiazdki nie przylegają do nich na całej swojej płaszczyźnie. Radziłam sobie z tym wciskając je w lakier i pokrywając z wierzchu grubą warstwą top coata.



      Wspomniane trudności dały mi się we znaki gdy straciłam gwiazdki najpierw z jednego, potem z drugiego paznokcia u małego palca. Niestety zahaczyłam brzegiem o coś i ozdoba oderwała się. Na szczęście obyło się bez podobnych przygód z pozostałymi. Wiadomo, że tego typu drobiazgi nosi się nie na co dzień, a raczej przy okazji imprez czy uroczystości, zatem wtedy gdy możemy sobie pozwolić na unikanie pewnych... nazwijmy to kolizyjnych czynności.




     Generalnie jestem zadowolona z tych drobiazgów. Są ciekawym uzupełnieniem nawet prostego manicure, przy tym nie wymagają specjalnych zdolności manualnych - co najwyżej dobrego toppera. Musicie tylko uważać, żeby nie obić paznokciem jakiegoś kantu ;) Może się to skończyć obtarciem czerwonej farbki, ale to też nie problem, bo w srebrnej wersji prezentują się równie dobrze :)



Jak Wam się podobają tego typu gadżety?

Pozdrawiam,
Kat :*



PS. Przypominam, że kupując w sklepie KKcenterHK otrzymacie zniżkę 10% na Wasze zakupy, korzystając z kodu katalina-sugarspice. Kod ważny jest do 31. stycznia 2014r.





Thank you, katalina-sugarspice
Check out katalina-sugarspice blog
http://katalina-sugarspice.blogspot.hk/2013/02/gwiazdozbior.html

沒有留言:

張貼留言