2013年3月5日 星期二

Kwadraciki od KKCenterHK By yasinisi

 Ozdoby, które chcę Wam dziś pokazać, dość długo czekały na swoją kolej, ale wreszcie się doczekały..
Mowa o 2 mm, złotych kwadracikach ze sklepu KKCenterHK, dostępnych TUTAJ za $4,23.
Kwadraciki przychodzą do nas w foliowej torebeczce, mieszczącej w sobie ok 30-40 ozdób.. Niewiele moim zdaniem jak za tę cenę..

Ich dużym plusem jest rozmiar.. Nie dość, że mają niewielką średnicę, to jeszcze są bardzo płaskie, dzięki czemu nie przeszkadzają na paznokciach, nie haczą tak jak większe ozdoby i ogólnie są przyjemniejsze do zastosowania..

Ja przyklejałam je do mokrej warstwy topu, a na koniec dla pewności całość przykryłam jeszcze jedną  warstwą topu (niestety nie udało mi się uniknąć kilku bąbelków).
Nosiłam ten mani dwa dni bez uszczerbku, a potem zmyłam bo mi się znudził.
Ciekawa jestem czy Wam się spodoba..

Lubicie tego typu bajery? :)

The decorations I'd like to show you today waited for their turn for quite some time..
Finally here they are ;)
These are 2 mm golden squares from KKCenterHK, avalable HERE for $4,23.
We get about 30-40 squares in a zip bag, which is in my opinion too little for the price..

Anyway, what is great about them though, is their size. The measure only 2 mm and they are very flat, which makes them easy to use and comfortable too. They so not tend to catch on clothes or any other things, like larger decorations do. That's great.

I put them on a layer of a wet top coat, and then applied another layer on them to make sure they won't fall off (unfortunately I didn't manage to avoid a fewbubbles).. 
I had this manicure on my nails for 2 days, and then changed it to something else..
I wonder if you'd like it..


Użyte lakiery / polishes used:

- Golden Rose Rich Colour in black  (czarny)
- China Glaze Tarnished Gold
- Seche Vite




produkt został mi wysłany do zrecenzowania / this product was sent to me for review



Read more: http://yasinisi.blogspot.com/2013/02/kwadraciki-od-kkcenterhk.html#ixzz2Mco13x3X


Thank you, yasinisi
Check out yasinisi blog
http://yasinisi.blogspot.hk/2013/02/kwadraciki-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言