2013年3月5日 星期二

Kynnet & Guess By paniikkipiina

Mia Secret

 Helmikuu ja kohta on kevät jo ovella mutta vielä on aikaa poltella kynttilöitä :)

Tänään mulle saapui niin kauniit korut :)

Guess  Rannekoru & Guess Siipi - Korvakorut

Ja tänään vihdoinkin sain kokeiltua sponsorini KKCenterhk:n lähettämiä kynsikoristeita

Alle laitoin ensin L.A. girl - Rock Star ja sitten uuden lampun/suurennuslasin avulla koristeita laittamaan ja kyllä täytyy snaoa että tämä lamppu oli paras ostos liittyen kynsiin! Kuinka helppoa oli piipertää pienien koristeiden ja mun minikynsien kanssa kun oli huippu suurennus ja loistava valo! :)

Suosittelen lämpimästi kaikille! ;) Ja tämä löytö kotiutui Lidl:stä :)


Ja tällaiset kynnet kehkeytyi, mun mielestä parhaat (koristeilla) tehdyt tähän asti ;)



Mitäs tykkäät? Mä tykkään!! :) Kuvista sitä ei välttämättä näin niinkuin näin itsellä koko ajan liikkuessa mutta nämä kimaltelevat uskomattoman kauniisti, kimaltelevat lilaa ja hopeaa niin kauniisti :) Lisäksi tykkään muodosta :) Olen totta puhuekseni hieman kyllästynyt jo palloihin, tähtiin sirppeihin yms ja tällaisia en vielä ollut kokeillutkaan. Ehdottomasti mun lempparit ja harmittaa ihan sikana että näihin kynsiin kului lähes kaikki näistä ihanista näytteistä, muutama pussin pohjalla vielä kimaltelee ;)

Luonnossa kivet näyttävät värikkäimmiltä kuin tilauskuvassa ja ovat kauniit kuin mitkäkin :)

tällaiset lakat ostin Kynsikoristekirppis ryhmästä.

O.B.I ja Nufut.

Liekö tuo OBI muuten halppis kopio O.P.I:sta, tuli vain mieleen kun pohjassa on kiinanlappu ja OBI on täysin samanlailla kirjoitettu kuin ihana ja mahtava O.P.I :) Tietääkö kukaan? :D

TOP COAT:t Color Club Tuoksulakka, Golden Rose - MegaShine & ISADORA  - Extra last long lasting Quik Dry






Thank you, paniikkipiina
Check out paniikkipiina blog
http://paniikkipiina.blogspot.fi/2013/02/ja-kohta-on-kevat-jo-ovella-mutta-viela.html

沒有留言:

張貼留言