2013年3月5日 星期二

NAGELDESIGN MED NITAR By adaras.se


En het nageltrend i vår är 3D-naglar. Satsa på nitar, paljetter, stenar eller andra strukturer. Jag älskar nitar och har denna vecka provat mina fyrkantiga matta silvernitar från KKCenterHk.
 
Jag lackade först naglarna i IsaDoras 750 Polar Nights och applicerade sedan nitarna med topplack. Eftersom nitarna är så stora blir det helt klart snyggast om man inte applicerar dem på alla naglar. Det går till och med att dela dem mitt itu med en sax för att göra de mindre. Jag tycker resultatet blev riktigt coolt! Ni kommer garanterat få se fler nitade naglar senare i vår.
 
Vad tycker du om resultatet? :)
P.S Rabattkoden "Adaras" ger dig 10 procent rabatt hos KKCenterHk.


Thank you, adaras.se
Check out adaras.se blog
http://adaras.se/2013/february/nageldesign-med-nitar.html

沒有留言:

張貼留言