2013年3月5日 星期二

Review : Cuicu Flashing Diamond Single EyeShadow - Snow & Eggplant By valentinabucur


Hei hei. Astăzi vă prezint două farduri de la Cuicu pe care le-am primit de la KKCenterHK. Ca să fiu mai concretă, voi vorbi despre nuanţele Snow White şi Eggplant. Având în vedere că fac parte din acelaşi brand, am hotărât să vorbesc despre ele în cadrul aceleiaşi postări.




  " Brand New With Original Retail Packing Box

Flashing Diamond Single EyeShadow- Snow White/ Eggplant Purple

Suitable For Make Up "


           Fardurile sunt bune, însă nu m-au impresionat enorm. Ambele farduri sunt destul de intense - şi mă refer aici şi la alb. Se blenduiesc uşor. Nu sunt prăfoase, ceea ce permite o aplicare cu uşurinţă. Se blenduiesc uşor. Cantitatea fardurilor este suficientă; mă aşteptam ca fardurile să fie mult mai mici. Le-am aplicat peste primer şi au rezistat foarte bine. Raportul calitate-preţ este extrem de avantajos.

Mai jos aveţi swatch-uri.






Am folosit aceste farduri aici ( alb pe arcada, mov pe pleoapa inferioară ) :



Size : 55mm X 55mm X 15mm
Price : $4.83 
Shop : Snow White , Eggplant


Thank you, valentinabucur
Check out valentinabucur blog
http://valentinabucur.blogspot.it/2013/02/review-cuicu-flashing-diamond-single.html

沒有留言:

張貼留言