2013年3月5日 星期二

Stemple KKCenterHk - podejście pierwsze ;) By wiolka94

 Hej :D
Dziś obiecane paznokcie! Bardzo się rzucają w oczy i mimo niedociągnięć wciąż słyszę same pozytywne komentarze ;)
Wiem, że nie jest idealnie, pierwszy raz robiłam taki duży wzorek. 

Lakier bazowy to Silcare 68 [klik]
Lakier do wzorków Pierre Rene Top Flex #30 
Stemple zrobiłam płytką B65[klik], którą otrzymałam od firmy KKCenterHk 
Stempelek i zdrapka [klik] również od firmy - parę zdań o niej jak ją jeszcze sprawdzę dokładniej.
W środek kwiatka przykleiłam czerwono-różową cyrkonię. Całość utrwaliłam topem Seche Vite.

I jak Wam się podoba? Jak poużywam więcej płytki i stempelka to naskrobię parę słów :)

Dziękuje firmie KKCenterHk za przesłane produkty.

Thank you, wiolka94
Check out wiolka94 blog
http://wiolka94.blogspot.hk/2013/02/stemple-kkcenterhk-podejscie-pierwsze.html

沒有留言:

張貼留言