2013年3月5日 星期二

Walentynkowe mani ♥ By amore-cosmetici


 

Walentynki już w przyszły czwartek, z tego względu zapragnęłam udekorować jakoś wystrzałowo paznokcie. Zainspirowały mnie do tego serduszka, które otrzymałam odKKcenterHK :D


Cena: $5 / 50sztuk 
Dostępność: kkcenterhk
Rozmiar: 6mm

Moje "dzieło":

Jak wam się podoba? Ja po prostu nie mogę się teraz napatrzeć na moje pazurki, tak mnie ten efekt zadowala - absolutnie uroczy! Serduszka przykleiłam klejem do sztucznych rzęs, a następnie całość pokryłam top coat'em z Essence. Jak na razie bardzo ładnie siętrzymają (odpukać...). Nie ma z nimi dużo zabawy, bo są szybkie oraz bezproblemowe waplikacji i za to je polubiłam! Jeśli szukacie czegoś innego, co zwróci uwagę, to polecam te dżeciki :)
 
PS
Mam dla was rabat 10% na produkty z kkcenterhk. Nazwa to "Yuki-chan". Ważny do 31stycznia 2014 ;)


Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2013/02/walentynkowe-mani.html

沒有留言:

張貼留言