2013年5月16日 星期四

Recenzja: Mimididi 3D Diamond Powder EyeShadow (02, 05, 06) By amore-cosmetici



Dostępność: kkcenterhk (02, 05, 06)
Cena: $7.85 
Pojemność: 4,5g
Moja opinia: 
* Niesamowicie napigmentowane. 
* Na bazie trzymają się dobre kilka godzin, nie rolują się i nie zbierają w załamaniu.
* Przepięknie iskrzą w świetle/słońcu. 
* Miękka konsystencja, nie pylą. 
* Duża gama kolorystyczna. 
* Można nakładać je pędzelkiem, jednak ja wolę robić to pacynką. Ogółem wszystkie cienie azjatyckie lepiej mi się aplikuje w owy sposób.  
* W opakowaniu mamy zawarte lusterko oraz pacynkę, co moim zdaniem jest bardzo przydatne. 
* Strasznie irytuje mnie wszędzie osypujący się (całkiem spory) brokat zawarty w cieniu. O ile na powiece wygląda fantastycznie, to na policzku już nie. 
Podsumowując: Cienie zaskoczyły mnie pozytywnie swą jakością, aczkolwiek dużym minusem jest osypujący się brokat, którego nie mogę okiełznać. 
Ocena: 5-/6

I jeszcze dwa proste makijaże ;) 




Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2013/04/recenzja-mimididi-3d-diamond-powder.html

沒有留言:

張貼留言