2013年5月29日 星期三

Tesztalany - Holo körömfólia a KKCenterHK-tól By lakkfan


Ma egy kis különlegességet hoztam Nektek, kicsit nagyon bénácska állapotban ugyan, de majd kitérek rá, hogy miről is van szó.
DSCF3368
Néhány hete megkeresett a KKCentrumHK, és felajnlottak egy kölcsönösen hasznos együttműködés lehetőségét. Ők küldenek nekem előzetesen leegyeztetett cuccot, én kipróbálom, megírom hogy tetszett, vagy hogy nem, kapnak egy kis reklámot tőlem, és mindenki hepi. Nos, így került hozzám ez az ezüst körömfólia.
Be kell vallanom, elszórakoztam vele, sőt, Mr. F segítségére is szükségem volt, mert már ragadt a homlokom is, csak épp a körmöm nem. Azt hiszem, a mostani mandula formájú körmöm nem volt jó választás ehhez a fóliás témához, elég csúnyán sikerült felapplikálni a körmeimre az egyébként roppant egyszerű működési elven létező körömfóliát. Kaptam hozzá egy ragasztót, amit fel kell kenni a körmökre, akár csak egy lakkot. Amint a fehér ragasztó átlátszóvá válik, lehet felvinni a fóliát. A fényes rész legyen felénk, szépen simogassuk rá a körömfelületre, majd óvatosan húzzuk le. Aki nagyon ügyes volt, annak olyan lesz, mint a kisujjamon. Az egész felületen szépen megragad. Aki bénázik, olyan eredményt kap, mint a többi körmöm. Jól látszik, hogy így első próbálkozásra én elég sokat bénáztam.
DSCF3369
DSCF3370
DSCF3371
DSCF3367
Miután felszenvedtem, fixáltam fedőlakkal, de ekkor azt tapasztaltam (két különböző fedőlakkal), hogy a csodás holo hatásból a fedőlakk visszavett. Így is baba, meg így is káprázatos, de mégis láthatóan visszafogottabb, viszont félő, hogy fedőlakk nélkül hamar sérül. Szóval most abban maradjunk, hogy első körben így sikerült, következő találkozáskor már tudom mit kell másként csinálni, és akkor visszatérünk még a témára. Igencsak valószínű, hogy legközelebb egy ezüst alapra fogom feltenni a fóliát, így a pici repedések, illetve a körömvégnél olyan nagyon csúnya kopások nem fognak kitűnni.
Egyébként szerintem marha jó kis találmány, kis gyakorlással gyönyörűen fel lehet tenni a körmökre - Aninál a kitűnő példa. Könnyen, gyorsan, nagyon mutatós körmöket kapunk, milliónyi mintából válogathatunk.
Ha megtetszett Nektek ez a körömfólia, és beruháznátok rá, akkor ITT megtaláljátok konkrétan ezt a terméket. Ha használjátok a lakkfan kuponkódot, 10%-ot még meg is spórolhattok.
ImageProxy.mvc
A terméket tesztelésre kaptam, de ez a véleményem nem befolyásolta.


Thank you, lakkfan
Check out lakkfan blog
http://lakkfan.blogspot.hu/2013/05/tesztalany-holo-koromfolia-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言