2013年6月5日 星期三

Mágneses körmök By alanora


Sziasztok!

Régóta izgatták már a fantáziámat a mágneses körömlakkok, de elérhető közelségben csak az Essence darabjai voltak, amiről sok jót sajnos nem olvastam. Épp ezért örültem, amikor a KkcenterHk webshop jóvoltából kipróbálhattam most én is egy ilyen lakkot. Ráadásul itt a mágnesek szettben érkeznek, ami 3 különböző mintát jelent. Szóval a program adott volt: vajon mennyire lesznek kompatibilisek egymással?

A körömlakk 15 ml-t tartalmaz, ami egy életre elegendő mennyiség. Nagyon szép mély smaragdzöld színe van, önmagában is szívesen kenegetem majd. Extragyorsan szárad, ami számomra kicsit érdekes a mágneses részecskék szempontjából. No de a lényeg nem ez, hanem hogy vajon működik-e a mágnesekkel. Örömmel jelenthetem, hogy igen! A csíkosak a leglátványosabbak, a napocska alakú gyengébben teljesít. 

Viszont a mágnesek nem voltak elég erősen beleragasztva a műanyag tartórészükbe... Így miután az egyik mágnes konkrétan rápottyant a körmömre, fogtam és kioperáltam mindent. 1 percig tartottam mindegyiket a frissen festett körmöm felett és voilá, már kész is voltam a mágnesezéssel. Szóval ez egy gyors és látványos módja a változatos körmöknek, egyedüli hátránya hogy már másnap elkezdett kopni a vége fedőlakk nélkül.

Még a körömlakk is be volt csomagolva, így tuti nem bontotta ki más :)
"Napocskás", vízszintes csíkos és ferde csíkos (a kedvencem)
Kuponkód a -10% kedvezményhez: "ALANORA"





Használtatok már mágneses lakkokat? Mennyire vált be nektek?

Thank you, alanora
Check out alanora blog
http://alanora.blogspot.hu/2013/05/magneses-kormok.html

沒有留言:

張貼留言