2013年7月26日 星期五

Motyw ćwieków na paznokciach. By shopping-of-wena

 Jakiś czas temu otrzymałam prezent od sklepu KKCenterHk, miałam sobie wybrać model ozdób do paznokci, które nie dawno ukazały się w ofercie. Wybór padł na klasyczne okrągłe i srebrne oczka, których wielkość to 1,5 mm. W opakowaniu znajduje się 50 sztuk, a ich cena to 4,23$, do kupienia tutaj.

Może niektóre z Was wiedzą, że już od kilku lat jestem dyplomowaną stylistką paznokci, choć od roku nie zajmuję się już tą profesją z pewnych przyczyn. Swojego czasu z niejednymi ozdobami przyszło mi się bawić, akurat te, biorąc pod uwagę cenę a jakość kwalifikują się do tych z których nie byłam specjalnie zadowolona. Do profesjonalnej stylizacji paznokci raczej się nie nadają, no chyba, że takiej po kosztach, ale do domowego ozdabiania manicure nadadzą się lepiej.


Na jeszcze mokry lakier nałożyłam kilka dżetów posługując się sondą do zdobień, nie miałam kleju, więc dodatkowo zalałam ozdobę top coatem. Nie mają one tak jak cyrkonie kantów, dzięki którym się błyszczą, więc można zrobić to bez obaw. Niestety mimo to jeszcze tego samego dnia zgubiłam dwa ćwieki, a następnego kolejne, a więc nie wypadało w takim mani chodzić i musiałam poświęcić chwilę na zrobienie nowego, a nie jest to prawdę mówiąc moja ulubiona czynność  ;) Oczywiście nie jest to do końca wina ozdób, na pewno lepiej trzymałyby się na klej.

Golden Rose Miss Selene nr 161 + Wibo Express Growth 01

Oczka, nie przypominają cyrkonii, a raczej ćwieki, dlatego tak je nazywam, można z nich wymyślić kilka fajnych motywów na pazurach, błysk jest średni, jakość także. Produkty zawsze oceniam całościowo i biorąc pod uwagę jakość a cenę, produkt wypada dosyć blado, gdyby nie cena nota byłaby wyższa.

W sklepie są jednak inne produkty, na które warto zwrócić uwagę, więc jeśli zamawiacie z KKCenterHk, mam dla Was kupon rabatowy, uprawniający Was do 10% rabatu. Wystarczy, że przy zamówieniu wpiszecie hasło shopping-of-wena. Rabat jest ważny do 31 stycznia 2014 roku.

Thank you, shopping-of-wena
Check out shopping-of-wena blog
http://www.shopping-of-wena.blogspot.hk/2013/05/motyw-cwiekow-na-paznokciach.html

沒有留言:

張貼留言