2013年7月29日 星期一

Recenzja: CUICU Flashing Diamond Single EyeShadow (Charcoal Gray) By amore-cosmetici



 

Dostępność: kkcenterhk 
Cena: $4.83
Pojemność: 4,2g
Moja opinia:
* Cień ma delikatnie kremową konsystencję, przez co się nie pyli. Jednak aby go równo zaaplikować trzeba się trochę namachać. 
* Nie mam problemów z rozcieraniem go.
* Osypuje się podczas nakładania (jak większość cieni, których używałam, więc jakoś szczególnie mnie to nie denerwuje).
* Na bazie trzyma się cały dzień, nie roluje się, nie zbiera w załamaniu.          
* Jest dość dobrze napigmentowany.
* Jest całkowicie matowy. 
* Podoba mi się jego opakowanie ;)
Podsumowując: Bardzo lubię szarości na oku, a i jakość owego cienia mnie zadowala, więc na pewno będę po niego często sięgać. 
Ocena: 4+/6


Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2013/05/recenzja-cuicu-flashing-diamond-single.html

沒有留言:

張貼留言