2013年8月1日 星期四

SpongeBob SquarePants Nails. By sane-la

 Do sad ste na mojem blogu već imali prilike vidjeti vodene naljepnice za nokte. Vjerujem da se sjećate mojih ljutih ptičica i lijepih crno-bijelih perca. :) Malo je reći da sam oduševljena ovim naljepnicama. Preostale su mi još jedne koje dobih na recenziju, ali sa sigurnošću mogu reći da mi neće biti i zadnje!


Ovaj put riječ je o svima dobro poznatom SpongeBobu. :D U slučaju da se ove naljepnice svide i vama, možete ih naći na stranici KKCenterhk online shopa pod kodom WDDK128.


A ovako izgledaju na noktima...










I za kraj, jedna extra fotka stara kojih 5 godina. :D 


Spužva Bob i ja, prijatelja dva! xD

Toliko za sada.

Pozdrav od nas 2! ^^

EDIT: Ako se i vama sviđaju ove naljepnice ili bilo što drugo sa kkcenterhk online shopa svakako iskoristite i popust od 10% uz kod wildchild89.

Napomena: Proizvod poslan na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje o istom.
 
 

Thank you, sane-la
Check out sane-la blog
http://sane-la.blogspot.hk/2013/05/spongebob-squarepants-nails.html

沒有留言:

張貼留言