2013年9月30日 星期一

3D stikeri KKCenterHK By byzvezdana



Pre par meseci kontaktirali su me sa sajta KKCenterHK i predložili da mi pošalju neki od svojih proizvoda na recenziju. Odmah su mi na pamet pali 3D stikeri jer ih do sada nisam nosila a jako mi se dopada kako stoje na nekom drugom.
Ovaj je presladak i odmah  mi je zapao za oko :)
Dimenzije stikera su 10mmX6mmX2mm i možete ga naručiti OVDE




Stiker sam nanela tako što sam ga blago pritisnula na svež lak. Zalepio se prilično čvrsto ali ako želite da vam duže stoji možete da probate i sa lepkom. Takođe, možete da nanesete providan lak na sam stiker i tako ga zalepite. Verovatno je to najbolja varijanta.














 KKCenterHK  šalje proizvode i u Srbiju. Ukoliko želite da naručite nešto sa ovog sajta možete iskoristiti kupon od 10% popusta, samo ukucajte ShootingStar
Kupon možete iskoristiti do 31. Januara 2014


Thank you, byzvezdana
Check out byzvezdana blog
http://byzvezdana.blogspot.hk/2013/08/3d-stikeri-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言